.....Hej amino! |
Jeg synes, at der er for mange stavefejl til, at jeg ville tage denne side seriøst. Teksten under "Om Nicedeal" er fyldt med fejl, og ligner noget der bare skulle laves færdig hurtigst muligt.
På forsiden ligner det, at du ikke viser alle produkter, men kun en specifik kategori? Forsiden bør klart vise en blanding af alle produkter.
Jeg synes, at det virker lidt useriøst med en gmail som kontakt-mail fremfor f.eks. "support@nicedeal.dk".
Jeg synes, at dine betalings ikoner kunne være flottere. Der findes masser af gratis alternativer, som er langt flottere end dine nuværende efter min mening.
Jeg ville foreslå en mere central placering til din nyhedsbrev formular. Personligt kunne jeg sagtens finde på at tilmelde mig et nyhedsbrev fra en side som din, men jeg ville nok være langt mere tilbøjelig til at gøre det, hvis du har formularen placeret centralt. For mig signalerer det, at du bruger tid på nyhedsbrevet, og ikke bare har det, fordi du skal.
Dine Overskrifter Gør Brug Af Mange Store Startbogstaver, Og Det Er Meget Irriterende I Længden.
Held og lykke med projektet :-)