Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på dealsite!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

.....Hej amino

Først og fremmest tusind tak for jeres hjælp,  Jeg har ændret en masse ting siden sidst hvor jeg fik feedback på min side, www.Nicedeal.dk 

Jeg ønsker nogle kommentarer og hvad i synes i om den, hvad jeg kan ændre og så videre, 

Jeg er stolt af mig selv, Da jeg kun er 13 år og allerede har omsat til ca 15 000 kroner på under 2 uger, Der blev omsat for 12 k på under en uge, Jeg stoppede lidt promovering på siden, da der blev lavet for mange ordre hvor de ikke gik igennem, det skyldes sikkert Ewire.

Men yes, jeg søger feedback, Jeg har faktisk også fået mig en partner i projektet, HenrikDN. 

Mvh  

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, at der er for mange stavefejl til, at jeg ville tage denne side seriøst. Teksten under "Om Nicedeal" er fyldt med fejl, og ligner noget der bare skulle laves færdig hurtigst muligt.

På forsiden ligner det, at du ikke viser alle produkter, men kun en specifik kategori? Forsiden bør klart vise en blanding af alle produkter.

Jeg synes, at det virker lidt useriøst med en gmail som kontakt-mail fremfor f.eks. "support@nicedeal.dk".

Jeg synes, at dine betalings ikoner kunne være flottere. Der findes masser af gratis alternativer, som er langt flottere end dine nuværende efter min mening.

Jeg ville foreslå en mere central placering til din nyhedsbrev formular. Personligt kunne jeg sagtens finde på at tilmelde mig et nyhedsbrev fra en side som din, men jeg ville nok være langt mere tilbøjelig til at gøre det, hvis du har formularen placeret centralt. For mig signalerer det, at du bruger tid på nyhedsbrevet, og ikke bare har det, fordi du skal.

Dine Overskrifter Gør Brug Af Mange Store Startbogstaver, Og Det Er Meget Irriterende I Længden.

Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Samme som Martin :) Og 

Din produktbeskrivelse af black mask er alt for forvirrende og en stor blok af tekst. Tydeligt taget fra en anden hjemmeside. Not cool :) 

Din forside skal vise alle dine produkter når du har så få som du har :) 

Undre mig meget over hvad black mask laver under tandblegning? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)