Jeg var på venteliste til Tirsdag i Parken. FCK mod Juventus. Min yngste søn ( og det er så en voksen en af slagsen) har været JUVE fan med værelset klistret til med Juventus plakater og trøjer, siden han som lille i klassen følte sig tvunget til at vælge da alle andre valgte Manchester United.
Den lidt ældre har ikke så voldsomt forhold til Juve, men holder, som jeg, meget af fransk hotdog og øl i plastikkrus og god fodbold - så det var lidt fedt at ventelisten svarede JA idag - med 3 af de sidste 1024 pladser - OG at der lige præcis var 3 pladser på første række - de tre eneste - der kaldte på os. Jeg ved vi ikke lige har det store overblik, men sker offsiden lige ud for os, så er vi bedre stillet end linjedommeren der skal suse op og ned - vi kan sippe til øllet og dømme klart off-side uden at rokke med andet end ørene
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
jep tirsdag første række - lige 3 pladser ved siden af hinanden som råbte til mig - fik en ret glad søn i telefonen da jeg ringede til ham
Har ellers netop lige snakket med Parken omkring et andet arrangement som jeg skulle have derinde og spurgte så til dine tre pladser. De skal fjernes, da der skal stå et TV-kamera.
De ville sende noget information ud til dig, men ville ringe til dem hvis jeg var dig..
Det er 1. april ikke? ;)
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.