Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger annoncesælger til nyt magasin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Jeg har netop d.8 august lanceret et nyt magasin om biler, og i den sammenhæng er jeg på udkig efter en supersælger til at stå for annoncesalg. Lønnen vil være en aftalt provision for det samlede salg pr. måned, og du vil kunne arbejde hjemmefra. 

Det seneste magasin var 130 sider, så der er massere af plads til annoncer. Magasinet er digitalt og derfor kun til iPad/iPhone og PC, hvilket bl.a. giver mulighed for at arbejde med spændende annonceringsmuligheder såsom video og HTML5, hvilket flere annoncører er interesseret i at prøve.

Desuden er mulighederne for salg af annoncer til et bilmagasin meget brede, så jeg ser et stort potentiale, og det må du meget gerne blive en del af.

Jeg vil helst ikke komme ind på tal osv. her i tråden, men lukker gerne op for posen i besked her på Amino eller min mail: sebastian@krausing.dk.


Hav en god dag!

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Du kunne eventuelt tage kontakt i et professionelt bureau, som f.eks. dgmedia.dk.

Jeg ved i hvert fald at de har mange års erfaring og er gode til deres arbejde. Hvordan deres priser og volume for et digitalt magasin er, det ved jeg ikke. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for idéen Klaus! Dem har vi allerede været i kontakt med, men vil også gerne have tilbud for andre.


Jeg høre derfor stadig rigtig gerne fra interesserede!

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)