Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keywords?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har i øjeblikket min butik www.fitty.dk som er hostet hos GoldenPlanet. Jeg synes det er for dyrt især når man ser at mange af de ekstra ting de har på deres shop er gratis moduler som man selv kan installere til den i forvejen gratis oscommerce. Så jeg har istedet købt et oscommerce template og er nu startet på selv at bygge en shop som skulle være meget billigere i drift og kunne det samme.

I den forbindelse har jeg fået øjnene meget mere op for SEO af siden.

Derfor vil jeg høre om i kunne hjælpe med hvilke keywords jeg bør satse på? I kan se hvilke produkter jeg føre på min side men skal også til at føre mere konventionelle produkter såsom håndvægte, dørribber, ankel og håndledsvægte, shippetov o. lign.

Nogen gode forslag til keywords. Ud over dette så tænkte jeg om der findes en side hvor jeg kan se hvor mange søgninger der på for forskellige keywords. Altså sådan at jeg kan skrive de keywords jeg har i tankerne og se om der virkelig er nogen der bruger disse ord.. 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:45

Hej Morten.

Start med at kigge på dine konkurrenters søgeord, keywords. Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til. Wink

Brug herefter nogle forskellige søgeordsværktøjer, som du bl.a. finder på Google Adwords - siden.

Brug herefter din fantasi til at finde lidt skæve søgeord også.

Nu har du lidt groft sagt råmaterialet fra 3 "lister".

Gå herefter igang med at fintsortere dem. Kig på den største og bedste forhandler, som du kan tænke på. Kig herefter på hans sammensætning af keywords, pageranking og etc.

Læs og lær herefter en masse artikler omkring søgevenlige url´er etc etc. 

Prøv at læse lidt på Demibs hjemmeside også.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:19

Hvorfor downloader du ikke bare din eksisterende webshop fra Goldenplanet og koerer videre med den?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 17:24

Det er vist ikke helt lovligt.... Det er jo Goldenplanets shop.. 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:38

Morols:

Det er vist ikke helt lovligt.... Det er jo Goldenplanets shop.. 

Da den er udviklet på en Oscommerce shop, som er dækket under GPL licensen, medfører det så vidt jeg er orienteret også at alt det man udvikler videre på shoppen dækkes ind under GPL.

Så jeg tror godt man kan få lov til at downloade shoppen hos Golden planet og bruge den andet steds, man skal bare være klar over at mange af de ting de har lavet sikkert er opsat præcist til de servere de arbejder med, og samtidig at goldenplanet nok ikke yder nogen  form for support efter at man har gjort dette.

Men jeg er ikke 110% sikker på lovgivningen.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 18:07

Tvivler meget på dette. Synes at huske at der var en på www.openforum.dk der spurgte om der var nogen der ville sende ham OpenBizBox shoppen hvorefter webmasteren var rimelig hurtigt inde og give ham en og nallerne for at det ikke var lovligt. Men kan være mig der husker forkert.

AHA!!! fandt det..

http://openforum.dk/viewtopic.php?t=2115&highlight=openbizbox 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:12

Olby siger vel som sådan bare at han ikke vil se det på hans forum, og nævner samtidig også at alt er dækket under GPL og derfor tilhører ejeren - altså oscommerce.com.

Reglerne er ganske tvistede og det er også derfor jeg ikke er helt sikker på mit overstående svar. Men det kunne være utrolig rart at få afklaret hvis nogle sidder inde med den viden som samtidig kan dokumentere dette.

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:42
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:28

keywords du kunne bruge:

håndvægte, dørribber, ankel og håndledsvægte, shippetov