Jeg er igang med et projekt, og ville høre om nogle af jer kender nogle scripts der kan klare online bestilling hos pizzaria. Har tænkt på muligheden med PHP, og derefter ligge i en MySQL database, herefter kan pizzariaet se bestilling på en computer i restuaranten der opdateres automatisk? Er det muligt eller skal jeg gribe det an på anden vis?
Det er blot et system jeg vil udvilke for et enkelt pizzaria, så de kan gøre det selv. Pizzariaet er meget lokalt og synes ikke de har behov for at komme på JustEat.
Så det er blot for at give kunderne mulighed for at bestille online. Men har i nogen ide om, hvordan det vil fungere bedst? Gerne med PHP hvis muligt? :-)
Jeg er igang med et projekt, og ville høre om nogle af jer kender nogle scripts der kan klare online bestilling hos pizzaria. Har tænkt på muligheden med PHP, og derefter ligge i en MySQL database, herefter kan pizzariaet se bestilling på en computer i restuaranten der opdateres automatisk? Er det muligt eller skal jeg gribe det an på anden vis?
Hvorfor har de ikke behov for at komme på justeat? Jeg kigger da altid selv kun på justeat istedet for at søge på hvilke steder der ligger i byen. Tror bare de ville nå en større målgruppe ved justeat istedet for folk skal finde frem til deres sted seperat.