Hej Aminoer Som de fleste nok vil give mig ret i, kan markedsføring af en webshop værer dyrt og svært. Tager man de rigtige beslutninger, hvad er den rigtige bannerpris, rammer jeg min målgruppe godt nok osv... Derfor vil jeg gerne hører fra jer, hvad I har haft størst succes med. Personligt har jeg prøvet Google Adwords og flyers. Jeg har lige bestilt en bannerkampagne på Dating.dk og Trendsales.dk og det er jeg meget spændt på udfaldet af. Min fornemmelse af Google Adwords er at jeg får mange "osere" forbi mit site, altså folk så ikke køber noget, men som måske kommer tilbage senere og køber. Men som sagt, hvilke markedsførings tiltag har rykket omsætning for dig? Med venlig hilsen Anders Yde |
Konkurrencer på nettet er meget brugte, og hvis du nok fik lavet en konkurrence hvor man kunne finde en flaske af din mest populære parfume(helst en til kvinder, da jeg har en mistanke om det er dem der deltager i flest konkurrencer på nettet) så tror jeg du kunne få dig nogle kunder.
Lav evt. konkurrencen sådan at de skal svare på nogle spørgsmål (2-3 stykker) som de kan finde svaret på. på din shop hvis de ikke selv kender dme.
Tilmeld derefter din konkurrence til de 100 forskellige konkurrence sites der er på nettet, og udtræk en vinder når du afslutter konkurrencen.
Det kommer ihvertfald til at give en masse besøgende, om de konvertere til kunder er jo svært at sige.