Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en fordel at ligge på egen server?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Meteko Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

En fordel er at du selv er "herre i eget hus" - især hvis en anden kunde får sendt en masse mails ud som blokere afsender serveren i forskellige spam- og mail-filtre og dine bekræftelser ikke kan blive leveret.

Det kan selvfølgelig også ske på din egen server, men så er du selv skyld i det og har kun en og pege fingre af :-)

Hvis du ikke har kendskab til opsætning af en server til hosting formål, men gerne vil have din egen server skal du helt klart hooke op med en/nogen som kan deres kram og kan hjælpe dig. Det kan sagtens være Dandomain (jeg har ingen erfaringer med deres shops eller hosting) tilbudet opfylder alle dine behov og så ved du også at tingene fungerer med deres shop = ro i maven.

Mht. til 227 domæner på samme server, kan det være at 100 af dem peger på et enkelt site på serveren, så som mange har sagt har det tal ingen konkret relevans uden at kende infrastrukturen

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:01

Søren Malling:
Mht. til 227 domæner på samme server, kan det være at 100 af dem peger på et enkelt site på serveren, så som mange har sagt har det tal ingen konkret relevans uden at kende infrastrukturen

Syntes det er lidt ærgerligt at vi skal diskutere hvor mange shops der er på denne server! (Der er præcist 118 aktive, forskelligt shops lige nu på denne server) - da jeg kender infrastrukturen i DanDomain!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 12:01

Takker for svarerne.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:01

Nu har jeg fået oplyst at den server jeg vil ligge på vil være på 4 GB med 1 CPU (nyeste generation) med lynhurtige harddiske (compellant SAN) - lyder dette ok?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)