Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du mange timer på dit firma ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Næsten i hver 3. indlæg her kan jeg læse en eller flere påstå, at De arbejder rigtiiiige mange timer om dagen og det at være selvstændig kræver masser af arbejde.

Må jeg hører lidt om hvad i laver på en typisk dag. Hvad tid starter og slutter i...og hvad går tiden med ? 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Pro Touch Bilpleje Skrevet kl. 18:48

Jeg arbejder som klargørings mand. Fik etableret mit Bilpleje værksted i Horsens. Har været igang i små 5 måneder. Åbner hverdag fra kl. 9-17 og lørdag fra 9-16. Søndag lukket. Det kræver tid, da man hele tiden skal tænke på nye baner for at skabe vækst og få nye kunder til firmaet især, når det helt nyt koncept man starter op. 

Klargøre biler med damp og brug af microfiberklude.

Laver alt fra indvendig komplet klargøring til udvendig lakrens og polering samt lakbeskyttelse og motorvask.

vh.

Youkhanes

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 19:09

En arbejdsdag er for mit vedkommende fra 10-14 timer om dagen. når det går "vildt" for sig 7 dage om ugen, ellers satser jeg på af nøjes med 5, der skal også være kvalitets tid med børnene, hvis gulv opgaverne foregård i hovedstadsområdet, køre jeg hjemmefra kl 0530, og lander hjemme igen 1730, efterfølgende er der telefon opkald og mail/tilbud der skal skrives. samt andet info der skal googles/læses, så man kan blive klogere, hva andgård hjemmeside, og gulvbehandlingsformer.

Der er nok af gøre, men når man brænder for det man laver, betyder tiden ik noget,Yes 

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 19:14

Jeg er indehaver af www.Pro-Speciale.dk med kompetencer inden for telemarketing og kommunikationskurser.

Typisk starter dagen ca. 7.30 med at tjekke mails, konto, besøgende osv.

Derefter går jeg i gang med det daglige arbejde der består i telemarketingsopgaver for samarbejdspartnere. Omkring kl. 15.00 går jeg i gang med alt det administrative omkring regninger, fakturaerwebsite, strategier, marketingskampagner osv. Dagen kan hurtigt blive 17.00 - 18.00 før jeg er færdig.

De dage jeg afholder kurser starter dagen stadig ca. kl. 07.30 med at tjekke mails osv. Herefter pakker jeg kursusudstyret i bilen og kører ud til kunden for at sætte udstyr op i mellem kl. 08.30 og 09.00. Kl. 9.00 starter kursusdagen med at træne virksomheders medarbejdere i mødebooking, telefonsalg eller personlig salg. Kursusafholdelsen er færdig kl. 15.00. Bagefter er det hjem og arbejde med andre administrative opgaver. Disse dage jeg er ca. færdig kl. 18.00 - 19.00.

Udover disse områder har jeg nogle andre hjemmesider der løbende skal opdateres og der skal også afholdes kundemøder osv.

Dagene kan derfor komme op på 12-15 timer pr. døgn + at man også hele tiden skal tænke nyt, så man er på 24-7.

Mvh. Lasse

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:07

Jeg er medejer af www.nordiccall.dk som tilbyder telefonpasning til virksomheder, når de ikke selv har mulighed for at besvare deres telefoner.

Typisk starter en dag kl. 8 som mange andre med at der lige siges "god morgen" til dem, der er kommet på arbejde, folk møder jo ind på forskellige tidspunkter, men der er altid nogen på arbejde, da vi tilbyder døgnservice indenfor telefonpasning, så de får et "god morgen" og en lille snak.

Herefter eller samtidig, så bliver der tjekket mails og beskeder/opgaver for dagen.

Så går dagen i gang, og det er alt fra møder, netværk, opdatering af sider, systemer mm. og den slutter typisk omkring kl. 16, for nogle timer med familien, så herefter starter den så småt igen med at jeg snakker lidt med de folk, der er på job om aftenen, mens jeg arbejder lidt med de daglige ting.

Den er som regel helt slut omkring kl. 24-02.

Nogle dage kan man arbejde 10-15 timer, mens andre dage tager man den lidt mere med ro og arbejder, hvad der svarer til en normal arbejdsdag på omkring 8 timer.

Så tror ikke det er direkte forkert at vi iværksættere / selvstændige arbejder mange timer, men det behøver jo ikke være i streg, nogle gange så bliver det om aftenen, weeenden, der gør at timeantallet sammen med resten af ugen er i den høje ende.

Forsat god aften til alle aminoer :)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 20:12

Eftersom jeg driver et webbureau, går det meste af min tid på at webudvikle, da det er det mest centrale i virksomheden. Tror jeg bruger omkring de 60 timer om ugen på udelukkende webdesign og webudvikling. Derudover har jeg møder med nye kunder, hvilket også optager meget tid, da deres geografiske placeringer ofte gøre det vanskeligt med tiden. Jeg prøver dog at få samlet alle møderne strategisk - eksempelvis skal jeg i den kommende uge holde møder med flere restauranter i Odense omkring nye websites. 

Vil nok mene, at jeg afsætter omkring 70-80 timer om ugen på min virksomhed, hvor de længste dage er i hverdagene. Som udgangspunkt bruger jeg alt min tid på webudvikling, men der er tilfælde hvor det er nødvendigt at afsætte 10-20 timer på salg, research, strategi og møder for at få flere kunder ind. Så kommer der også de dage, hvor man skal lave regnskab og ordne alt det økonomiske i virksomheden. 

Min dag starter normalt kl. 8 og slutter kl. 24. ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)