Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du mange timer på dit firma ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Næsten i hver 3. indlæg her kan jeg læse en eller flere påstå, at De arbejder rigtiiiige mange timer om dagen og det at være selvstændig kræver masser af arbejde.

Må jeg hører lidt om hvad i laver på en typisk dag. Hvad tid starter og slutter i...og hvad går tiden med ? 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Pro Touch Bilpleje Skrevet kl. 18:48

Jeg arbejder som klargørings mand. Fik etableret mit Bilpleje værksted i Horsens. Har været igang i små 5 måneder. Åbner hverdag fra kl. 9-17 og lørdag fra 9-16. Søndag lukket. Det kræver tid, da man hele tiden skal tænke på nye baner for at skabe vækst og få nye kunder til firmaet især, når det helt nyt koncept man starter op. 

Klargøre biler med damp og brug af microfiberklude.

Laver alt fra indvendig komplet klargøring til udvendig lakrens og polering samt lakbeskyttelse og motorvask.

vh.

Youkhanes

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 19:09

En arbejdsdag er for mit vedkommende fra 10-14 timer om dagen. når det går "vildt" for sig 7 dage om ugen, ellers satser jeg på af nøjes med 5, der skal også være kvalitets tid med børnene, hvis gulv opgaverne foregård i hovedstadsområdet, køre jeg hjemmefra kl 0530, og lander hjemme igen 1730, efterfølgende er der telefon opkald og mail/tilbud der skal skrives. samt andet info der skal googles/læses, så man kan blive klogere, hva andgård hjemmeside, og gulvbehandlingsformer.

Der er nok af gøre, men når man brænder for det man laver, betyder tiden ik noget,Yes 

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 19:14