Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min Blog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg har lavet en helt ny blog  Jeg vil gerne have noget feedback nogen tips/ideer til noget bedre jeg har allerede 104 views :) 

www.bloglikebloggers.webs.com

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:37

Hej

Personligt havde jeg helt klart købt mit eget domæne + webhotel ved fx Unoeuro og installeret Wordpress. Fundet er lækkert theme, og så vil du i mine øjne have et klart bedre udgangspunkt = Bedre navn + design.

Lige pt ser det heller ikke ud til at din blog er responsive = kæmpe ulempe når utrolig mange bruger mobile enheder. 

Nu er der stort set ikke noget at kommentere på, men havde personligt klart lavet det om til Wordpress, fået en pæn skabelon + ordenligt navn og så have den responsive =  MEGET bedre udgangspunkt at arbejde fra.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:17

Hej Ali!

Hvis du har mulighed for at oversætte dine engelske tekster til dansk,så ville det være rigtig godt. Samtidig kan man også oprette sig på din blog og skrive i et forum, det er måske lidt unødvendigt.

Husk at du skal have ophavsretten, til de billeder du lægger ud.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 17:06

Hvis du vil dit blog-projekt seriøst, så køb et rigtigt domæne - Hvis du sender mig en mail på hyldeborg@me.com vil jeg gerne hjælpe dig med at opsætte en simpel WordPress side på dit eget domæne. Vil både se bedre ud, og du vil sikkert også nemmere kunne rette i det, end det system du bruger nu.

Teksten på din forside er blandet med store forbogstaver osv. Fair nok hvis du ikke er super god til at stave, eller lign. Men jeg ville lige få en til at kigge på de "faste" sider.

Du har en "Donér"-knap på siden - Hvad får man ud af, at donere penge til dig?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 20:44

Tak for dit Svar Pengene hvis man donere går til at holde min blog oppe og til en masse andre sjove ting

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilke omkostninger har du der skal dækkes for at holde den oppe, samt hvad er de andre sjove ting ? ... 

Tror dog stadig at du er LANGT bedre tjent ved at lave siden op, det vil gøre dit arbejde fremover langt mere attraktivt hvis din side var mere lækker.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 16:25

Hvad mener du med mega lækker ? skriv et link til for jeg skal lave min blog 

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 16:25

Hvis man donere går pengene til nogen produkter som jeg så laver en giveaway med 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:30

Ali alshamy:
Tak for dit Svar Pengene hvis man donere går til at holde min blog oppe og til en masse andre sjove ting

Nu startede jeg selv med en webs side for nogen år tilbage, og kan hurtigt slå det der ud af kurs. Webs er gratis, medmindre du tilkøber diverse udvidelser. Køb et webhotel og domæne, så kan du sige du har nogen udgifter. Og så kan du også smide reklamer på og tjene på disse. Det tror jeg bestemt ikke webs tillader på deres sider.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 16:32

Tak for hjælpen jonas

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)