Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en smart og flot webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger en som kan lave en god og billig webshop, jeg har en shop kørende nu, men er ikke tilfreds med den. Jeg ønsker en shop som er let at redigere i, og ellers meget brugervenlig, altså så jeg selv kan ændre og justere småting i shoppen. 

Den skal også indeholde moduler/funktioner som, flere valgmuligheder for levering og betaling, rabatkoder, evt. login, gavekortindløsning, mv.

Håber nogle kan hjælpe

Hilsen Kenny

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:55
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:30

Hej Kenny

Med en Dandomain løsning kan du selv rette en del og bangsoe.com laver flotte design til rimelig priser. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 01:31

Kan lave en til dig alla. Min egen webshop billigt. Super brugervenlig og skal nok hjælpe fremover hvis du støder ind i problemer :)

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:01

Hej Kenny,

Vi har god erfaring med DanDomain, det er nemt og de udvikler løbende på deres egen lukkede platform som du jævnligt vil nyde godt af, og vi har udviklet rigtig mange webshops og servicere også kunderne.

Umiddelbart kan du se hvad DanDomain har funktioner og priser her: http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-moduler.html - men lige de ting du nævner, har de som standart og nogle som tilkøb.

Du kan også på siden prøve en demo i en måneds tid, så kan du se om du kan lide det interface de har i administrationen. - men selve shoppen kan godt skræmme en, men stort set alt lade sig gøre, designmæssigt. - og vi har også lavet en del special-funktioner som ikke er "ud-af-boksen" - alt sammen hvor du blot skal opdatere varer eller skrive et par nye tekster uden de store evner til programmering.

Hvis du har en mere præsis kravspecifikation, så vil vi meget gerne give dig et tilbud på din løsning - design/opsætning/rådgivning/flytning.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte mig på: Tlf. xxxxxxxx

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)