Godaften alle hårdtarbejdende aminoer! Jeg er i fuld drøn med opstarten af mit webbureau Lion & Company, hvor jeg leverer almindelige webløsninger som websites og webshops til små og mellemstore virksomheder. Vi har også fået enkelte store opgaver ind i virksomheden. Virksomheden består lige pt. af 4 personer - en webudvikler (mig), PHP programmør og to salgskonsulenter. Dog er jeg den eneste der arbejder fuldtid da det er min virksomhed. Nå, lad os "cut to the chase"! :) Lige nu har vi en stor nok kundekreds til at holde virksomhedens økonomi sammen, men ønsker naturligvis en større kundeportefolie. Jeg vil derfor meget gerne give et unikt tilbud til Aminoer og Aminos besøgende. Jeg vil afsætte i alt 20 timer i denne måned på at anlysere websites og webshops for nye kunder, for at determinere hvorvidt kundens website/webshop er optimeret til dagens webteknologi og forbrugernes behov på internettet. De 20 timer der bliver afsat til analyse fordeles over 20 websites/webshops, så det er bare først til mølle. Analysen er naturligvis fuldstændig uforpligtende. Skriv gerne PB eller smid en mail på Salg(a)lioncompany.dk. Vi kan også kontaktes gennem vores website. Fortsat god weekend! :) |
Spændende tilbud Jimmy - det vil jeg meget gerne takke ja tak til.
Jeg sender dig link til mine sider - på forhånd tak.