Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trænger dit website til en grundig analyse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften alle hårdtarbejdende aminoer!

Jeg er i fuld drøn med opstarten af mit webbureau Lion & Company, hvor jeg leverer almindelige webløsninger som websites og webshops til små og mellemstore virksomheder. Vi har også fået enkelte store opgaver ind i virksomheden.

Virksomheden består lige pt. af 4 personer - en webudvikler (mig), PHP programmør og to salgskonsulenter. Dog er jeg den eneste der arbejder fuldtid da det er min virksomhed. Nå, lad os "cut to the chase"! :)

Lige nu har vi en stor nok kundekreds til at holde virksomhedens økonomi sammen, men ønsker naturligvis en større kundeportefolie. Jeg vil derfor meget gerne give et unikt tilbud til Aminoer og Aminos besøgende. Jeg vil afsætte i alt 20 timer i denne måned på at anlysere websites og webshops for nye kunder, for at determinere hvorvidt kundens website/webshop er optimeret til dagens webteknologi og forbrugernes behov på internettet.

De 20 timer der bliver afsat til analyse fordeles over 20 websites/webshops, så det er bare først til mølle. Analysen er naturligvis fuldstændig uforpligtende.

Skriv gerne PB eller smid en mail på Salg(a)lioncompany.dk. Vi kan også kontaktes gennem vores website. 

Fortsat god weekend! :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:24

Spændende tilbud Jimmy - det vil jeg meget gerne takke ja tak til.

Jeg sender dig link til mine sider - på forhånd tak.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 21:37

Kære Aminoer, tak for den store interesse! Vi er nu op på 7 henvendelser hvilket vil sige, at der kun er 13 pladser tilbage. :)

Fortsæt en god aften og weekend! :D

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 22:01

Glæder mig til at se, hvad du kan finde!

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 00:27

Hejsa Jimmy

Har sendt en mail.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 11:55

Hej Jepser, Lennart og Søren! Tak for jeres henvendelser - jeg ser meget frem til at se på jeres sider og se hvad jeg kan optimere! :) 

Til de andre Aminoer så er der optaget 12 pladser hvilket vil sige, at jeg har plads til 8 mere :D

God søndag! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)