Hey guys, mange tak :)
#Thor > Puha, det er en længere snak, der er VIRKELIG mange ting.
- Siden jeg begyndte at bygge min nummer to kampagne, 01/06-13 - Har jeg logget ovet 350 timer vedr. min Kickstarter kampagne og Burning Suns, so vi snakker næsten et fuldtidsjob oveni min militære karriere som Løjtnant i Varde (som heller ikke er et 37 timers job men væsentlig mere).
- - - - - - - - - - - - - - - -
3 ord er vigtige for at få success på Kickstarter, "Design", "Presence", "Outreach"
Design > Din kampagne og dit produkt.
- Videoen er et godt sted at starte, den skal man bruge en del tid på - og finde den vinkel som lige passer til en og ens projekt.
- Artwork, produktbilleder, og lign. er alfa omega - det skal være af meget høj kvalitet, og helt en smule innovativt (som fx mine "Dieships").
Presence > Du skal være til stede og være ærlig.
- Du kan fx læse på min Kickstarter hvor meget jeg er der, og hvordan jeg svarer på 99% af alle beskeder og forsøger at inddrage backers.
Outreach > Hvor mange mennesker kan din kampagne nå ud til? Hvor mange får du fat i, og hvor god er du til at sprede budskabet?
- Dit outreach er som blodårene, i starten er det nemt at komme ud til hovedknudepunkterne, men når du skal presse budskabet helt ud til de mindre fora, bloggere og så videre, DER bliver det svært. Det er også derfor at Kickstarter kampagner har de kurver man ser på Kicktraq.
- - - - - - - - - - - - - - - -
Jeg kunne tale i dagevis om alt det her... og der kommer meget mere når jeg er færdig med denne her Kickstarter.
Det er i hvert fald mit råd til dig at starte med at planlægge disse 3 punkter som det første :)
Ha' en super weekend,