Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programør til app søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en person, som har evner inden for programmering og design af applikationer til smartphones, heraf særligt med henblik på native apps til platformene IOS og Android.

Vi er et hold bestående af 3 mænd, som netop har eller er ved at afslutte kandidatuddannelsen i henholdsvis Cand.merc.jur og Cand.merc.strategy & organization på Syddansk Universitet i Odense.

Vi har en fuldtudviklet forretningsplan til én, hvilken vi mener, bæredygtig applikation, men mangler ekspertisen inden for programmeringen og designet heraf.  Vi søger derfor en partner, som har disse kompetencer.

Foruden at besidde ovennævnte kompentencer, må personen gerne være kreativ, engageret og god til at arbejde sammen med andre mennesker.

Lyder dette som noget for dig, eller kender du en, der kan være relevant, så kontakt os endelig v. Thomas - Tlf.: 26686369 el. mail: thdamsgaard@gmail.com.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:24

Hej Thomas,

Det er ikke så mange detaljer du kommer med vedr hvilken slags apps du er ude i?

Jeg har en del erfaring med apps både til iOS og android, og kan tilbyde det til en rimelig pris.

Jeg holder til her: www.simplewebhouse.dk eller så kan du tage fat på mig her for at tale yderligere om det.

Mvh

Zubair

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:37

Hvad regner i med at tilbyde som betaling Big Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)