Lancering af nyt produkt til butikker der driver kundeklubber, indebærende landingpage, zenbilling, forretningsplan, budgetter krydret med PotterCut podcast i baggrunden.
Overvejer om jeg skal gøre alvor af mit deal site ide... (hvis nogle har erfaring hermed de vil dele ud af, så kom gerne med dem), eller om jeg skal lave videre på mit spille site, eller skrive den artikel til min madblog, eller om jeg skal gå i gang med at læse op på ruby on rails, php, jquery eller noget helt andet! Eller om jeg bare skulle få skrevet på mit site om et smart ur! ARGH!
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
Jeg har en bred erfaring indenfor forretningsstruktur og pennetrering og et solidt netværk bag mig. Jeg vil sku gerne hjælpe såfremt du har lyst til at bruge mig ?
Bare send en mail eller connect med mig via linkedin. (Link er på min amino profil side. )
Og så er jeg i gang med at få skrevet et brev til nogle sundhedsplejersker, og div. kontakt med andre vigtige personer.
Så står den på de sidste info tekster og rettelser på mit site. (fik lige en gammel IT lærer til at kigge sitet igennem, så har en lille liste med ting der skal gåes igennem) Suk!
Jeg har outsourcet noget frontend udvikling og forsøger at finde en samarbejdsform der virker for begge parter. Forhåbentligt kommer det til at gå fornuftigt, og jeg håber at der kommer en masse ud af samarbejdet.
Jeg forsøger at finde balancen mellem for lidt og for meget dokumentation....