Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken app eller webtjeneste står du lige og mangler?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg gad godt at have en app som tog mit "skrivebord fra computeren" med på mobilen eller IPad. Kan være det findes men det ville være genialt for mig.

Forestiller mig du logger ind på appen via godkendelse for dernæst at kunne agere fjernt på dit normale skrivebord som foran din pc mac
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:27
Samme app skulle kunne agere med smart tv også på samme vilkår.
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens K Johannsen:
Jeg gad godt at have en app som tog mit "skrivebord fra computeren" med på mobilen eller IPad. Kan være det findes men det ville være genialt for mig.

Forestiller mig du logger ind på appen via godkendelse for dernæst at kunne agere fjernt på dit normale skrivebord som foran din pc mac

Har du prøvet at søge på noget i stil med "Fjernskrivebord app" ? - Kunne da næsten ikke forestille mig at der ikke allerede var nogle til dette formål.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 20:30
For satan da ;) Så savnet og så plabe jeg løs uden at have lavet verdens simpelste research :) nu skal der nærdes og tak for et vink herfra.

Feeling stupid :)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:33

Det var skam så lidt, ville komme meget bag på mig hvis du ikke fandt noget Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:04

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Fru Hartmann:
Køb dig et målebånd! Eller en elektronisk lasermåler... Det kan snildt ligge i handskerummet lige klar til brug, og første forslag løber ikke tør for strøm!

Jamen du har fuldstændig ret. Hvorfor tænkte jeg ikke på det, et målebåndSmile

Se det er hvad man kalder fremskridt :)

I stedet for at være sarkastisk, kunne du jo evt. prøve at Google efter det du søger!

"Ihandy er praktisk talt en digital værktøjskasse, der giver dig et vaterpas, en vinkelmåler, et målebånd, et lod og en skærelineal."

"Ihandy findes både til iPhone og Android-telefoner. I Apples App Store koster den 12 kroner, og på Android Marked sælges den for 10,33 kroner."

https://www.google.com/search?q=Ihandy&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:da:IE-ContextMenu&ie=&oe=&rlz=1I7GGHP_daDK426

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:20

Fru Hartmann:
I stedet for at være sarkastisk, kunne du jo evt. prøve at Google efter det du søger!

Det var nu godt nok skrevet med et blink i øjet, og ikke ment som værende sarkastisk

Wink

/Simon

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:26

Ps. Jeg har faktisk kigget på Ihandy app'en, men den er ikke særlig velegnet til at mæle længere afstande.

Den fungerer ved at den kan måle indenfor din skærms størrelse. Og skal jeg måle 10 meter, så kommer jeg godt nok til at se dum ud når jeg lægger min telefon på jorden, sætter en finger for enden af telefonen, flytter telefonen, sætter fingeren ved enden af telefonen igen, hvilket jeg ska gentage ca 100 gangen inden jeg har mål 10 meter. 

Du kan se hvad jeg mener her :)

/Simon

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)