Forestiller mig du logger ind på appen via godkendelse for dernæst at kunne agere fjernt på dit normale skrivebord som foran din pc mac |
Hvilken app eller webtjeneste står du lige og mangler?
|
Har du prøvet at søge på noget i stil med "Fjernskrivebord app" ? - Kunne da næsten ikke forestille mig at der ikke allerede var nogle til dette formål. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Feeling stupid :) |
Det var skam så lidt, ville komme meget bag på mig hvis du ikke fandt noget
|
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
I stedet for at være sarkastisk, kunne du jo evt. prøve at Google efter det du søger! "Ihandy er praktisk talt en digital værktøjskasse, der giver dig et vaterpas, en vinkelmåler, et målebånd, et lod og en skærelineal." "Ihandy findes både til iPhone og Android-telefoner. I Apples App Store koster den 12 kroner, og på Android Marked sælges den for 10,33 kroner."
|
Det var nu godt nok skrevet med et blink i øjet, og ikke ment som værende sarkastisk /Simon |
Ps. Jeg har faktisk kigget på Ihandy app'en, men den er ikke særlig velegnet til at mæle længere afstande. Den fungerer ved at den kan måle indenfor din skærms størrelse. Og skal jeg måle 10 meter, så kommer jeg godt nok til at se dum ud når jeg lægger min telefon på jorden, sætter en finger for enden af telefonen, flytter telefonen, sætter fingeren ved enden af telefonen igen, hvilket jeg ska gentage ca 100 gangen inden jeg har mål 10 meter. Du kan se hvad jeg mener her :) /Simon |