Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til login til Google Konto, Analytics, Adwords og YouTube

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO'er

I må være de rette at spørge, da I anvender disse tjenester dagligt.

Hvordan vil I anbefale, at man opretter sig (som firma) på de forskellige tjenester fra Google?

Jeg spørger med henblik på at få ryddet op i virksomhedens forskellige logins. Vores forkellige logins er oprettet i flæng på forskellige tidspunkter og tilmed af skiftende medarbejde. Dvs. at nogle logins er personlige dvs. en kollega har brugt deres egen firmamail til at logge ind, mens andet er oprettet generelt som et firmalogin. Det skaber nu en del problemer. Når vi f.eks. ønsker at ændre hvor de infomails som YouTube, AdWords og Analytics sender, til en anden email, får vi besked om, at denne adresse allerede er tilknyttet en anden Google konto o.lign.

Dvs. jeg søger en Hvordan-starter-man-forfra-guide og et råd til at håndtere logins til YouTube, Adwords og Analytics, som skal kunne bruges af mange medarbejde og skiftende medarbejde?

Selv er jeg kommet frem til at man er nødt til at have et fælles login til alle tjenester, som er generelt for virksomheden og ikke tilknyttet nogen bestemt medarbejder. Jeg forstiller mig en løsning hvor vi har en generel mail som f.eks. hedder web@firma.com og denne bliver brugt som username og til infomails (fra Googles tjenester og denne mail kan så internt videresendes til den, på det givne tidpunkt, rette person).

Hvordan lyder min idé og tror I det kan implementeres? Hvordan gør I?

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv skriver så kan det hele tilkobles på ÉN konto. Jeg synes selv det lyder som en god ide at du opretter en hovedkonto, som fx du kun har adgang til, eller den medarbejder der nu skal administrere de forskellige services. Både Adwords og Analytics tillader at du kan oprette andre konto der kan få adgang til dem, og administrere hvor meget du kan pille ved. Så kan du bruge de ansatte's firmamail som de kan få adgang.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)