Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer søges - vareprøver fra Kina på egne produkter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Fra  StineMaskine Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære netværk,

Jeg står overfor at skulle have lavet en vareprøve på et eget design af plysdyr hos en leverandør i Kina. Er der nogen herinde, der har erfaringer med dette? (Altså ikke lige nødvendigvis plsydyr, men andre "egne designs").

Mange hilsner,

Stine

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:48

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte en dansk agent i Kina, og betale vedkommende for at finde den bedste fabrik, forhandle priser samt sørge for at kvalitetstjekke mm (det sidste selvfølgelig først, når en produktion er gået igang)...

Så slipper du for ubehagelige overraskelser... Det koster lidt ekstra, men de penge er givet godt ud...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:43

Jeg er aldrig selv kommet videre med produktion i Kina end tegninger og samples. Og der krævede de 100% detaljerede og præcise tegninger. 

Men jeg er sikker på, at der findes nogle herinde, som let kan hjælpe dig videre. Evt prøv at søg efter "Dansk agent i Kina" eller lignende fraser på Google, så dukker der med sikkerhed en masse firmaer/personer op, som kan hjælpe dig...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12963
Skrevet kl. 16:57

Hej Stine

Husk iøvrigt på at der er en del krav mht. materialernes indhold af uønskede stoffer. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Fra  StineMaskine Skrevet kl. 19:10

Kære Jens og Ravn,

Tak for jeres svar og input. Og på en måde lidt rart at vide, at det kan ske stort set hvor som helst.

Mht. de høje krav, så er jeg meget opmærksom på disse og prøver også at tjekke dette så godt jeg kan. Pyha. Når nok mere og mere frem til nødvendigheden af en agent, der kan stå derude og tjekke op på det hele, hvis jeg ender med at vælge Kina... Gode inputs. Jeg er meget taknemmelig.

Mange hilsner,
Stine

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:11
Hej Stine,

Jeg har erfaring med prototyper og generel samhandel med Kina i mange forskellige afskygninger.

Rejser i Kina en uge hver måned, og har et meget stort netværk der ude.

Hvis du stadig har brug for hjælp kan du kontakte mig her, i en privat besked.

VH Klaus
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)