Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Epay problem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg har opgraderet min webshop til nopcommerce 3.10, på epays hjemmeside downloadede jeg mappen men den ville ikke virke på 3.10 versionen, normalt henter man mappen epay.payment hvor man smidder den i plugin mappen og derefter er den tilgengælig. Mappen indeholer kun to filer normalt. Så skriver jeg til Epay hvor de så sender mig en mappe der hedder projekt som indeholder flere tier filer hvor efter jeg skriver til dem, at det ikke virker også strukturen men også filerne, og mappe navne. Jeg får så dette svar

Du skal selv kompilere plugin'et/.NET-projektet med den version af nopCommerce, der benyttes.

Hvad betyder dette hvad skal jeg gøre please hjælp mig?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen, 

Da vi ikke altid har mulighed/tid, til at lave en ny version af ePay modulet, til nopCommerce hver gang der kommer en ny opdatering, så giver vi i stedet kildekoden/.NET-projektet til modulet. På den måde vil man selv have mulighed for at kompilere modulet med den nyeste version af nopCommerce.

nopCommerce er open source, så kildekoden kan frit hentes her:

http://www.nopcommerce.com/downloads.aspx

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 6. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas , det vil tage os en evighed at installere Nopcommerce med source code, og taste 4000 vare ind samt starte forfra. Da den mest udbredte og mest stabile er no source tror jeg ikke der nogen der vil gøre det i siger især dem som jeg kender der er kunder. Vi må så finde en anden løsning fremover, håber i finder udviklere der er villig til at efterkomme kundernes behov fremover, istedet for at få smidt en stak kode. Det var sku gode tider hvor de på 10 minutter smed et nyt version op.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg syntes desværre ikke at din kritik er særlig saglig, for du har jo valgt at bruge et Open Source produkt, som kræver en del teknisk opsætning/viden. Vi tilbyder et gratis modul til nopCommerce, som du kan vælge at bruge. 

Vi har en lang række moduler, som vi løbende vedligeholder og dem som ønsker hjælp til opdatering og funktioner, som vi pt. ikke understøtter, hjælper vi altid med at pege dem i den rigtige retning. 

Det er beklageligt hvis du ikke finder vores kundeservice og svar tilfredstillende, da vi vægter det meget højt og altid forsøger at svare hurtigt. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)