Er her en meget venlig sjæl der vil hjælpe os? Vi har en udenlandsk kunde vi skal have skrevet et par side på engelsk til. Vi mangler akut en oversætter. |
Vil jeg gerne hjælpe med :-)
Er her en meget venlig sjæl der vil hjælpe os? Vi har en udenlandsk kunde vi skal have skrevet et par side på engelsk til. Vi mangler akut en oversætter. |
Vil jeg gerne hjælpe med :-) |
Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/
Super fedt jj@it-rekruttering.com. |
Det er godt nok noget risikabelt at lade en eller anden tilfældig Amino bruger oversætte et juridisk dokument - hvad vil du gøre i en evt. tvist hvis det viser dig at der er en oversættelses fejl? Brug dog en stats autoriseret translatør som har speciale / rutine i at oversætte juridiske dokumenter. Kontrakten har i måske også lavet uden brug af advokat? |
Du er jo fuldstændig ude af kontrol ved at indikere hvordan vores arbejde sandsynligvis er strukket sammen. |
Jeg har erfaring med juridiske oversættelser, såfremt du ikke har fundet nogen endnu. |
Fedt fedt mail mig endelig - det er ikke en kontrakt som sådan der skal oversættes mere en handleplan. |
Du er sgu da godt nok noget af et fjols at høre på - Det ene øjeblik er der tale om en kontrakt, men nu er det så åbenbart en handlingsplan. Du må da virkeligt undskylde, at jeg var så naiv at tage udgangspunk i det du rent faktisk startede med at skrive !! |
Undskyldning modtaget ;) |
Jeg kan ikke lige se hvor der står at det er en Kontrakt Men uanset hvad har du et ubehageligt sprog
|
Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen