Netværk til Afrika / Øst Europa - tøjvirksomheder/butikker
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 11
Morten Bach
Skrevet
05-09-2013 kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Jeg har et større parti mannequiner som jeg skal have afsat - Jeg har gået med tanke om at se om jeg kan få dem afsat til Afrika eller til Øst Europa. Jeg har dog ingen kontakter hertil, så derfor vil jeg høre her på Amino om der er nogen der kan hjælp? Mange tak:)
Svar
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 12
Abdiwahab
Skrevet
05-09-2013 kl. 20:06
Svar
kan du være lidt mere specifik omkr. hvor i Afrika du kunne tænkt dig at få afsat din tøjvirksomhed?? ka hjælpe hvis du havde interesser i kenya og ethiopian
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Jeg har godt nok ingen kontakter til de lande, men hvis du har dame mannequiner til den rigtige pris kunne jeg godt være interesseret i 5-8 af dem...
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Hvis du vil sælge til Østeuropa eller Afrika, så skal du ik forvente nogen særlig høj pris, sammenlignet med f.eks Europa...
Så hvorfor ik sælge dem i EU , hvis de allerede er her, hvor du kan få en meget bedre pris?
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 11
Morten Bach
Skrevet
09-09-2013 kl. 09:23
Svar
Hej Tom Jeg vil gerne sende dig nogle billeder og information omkring mannequinerne.
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 22. May 11
Morten Bach
Skrevet
09-09-2013 kl. 09:26
Svar
Hej Jeg vil også i første omgang forsøge at afsætte dem til europa - men kunne være der var et "ukendt marked " i Afrika/Øst Europa hvor man kunne komme ind og tjene penge.
Svar