Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Samarbejdspartner til Betting side.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Min partner og jeg søger en 3. mand til at være med i et større projekt. Et betting site.

Vi har navn, domæne og idé klar.

Vi er kommet op med nogle helt unikke idéer, til et helt nyt betting site, med en masse nye features som endnu ikke er set nogle steder. Disse features er grundlaget bag hele idéen. På nuværende tidspunkt er vi i dialog med Ladbrokes omkring et muligt samarbejde, og regner stærkt med et møde i London med en repræsentant for Ladbrokes inden længe.

Vi søger en person, som selvfølgelig har en stor interesse for international sport, og som har lyst til at blive en del af projektet.

Du skal kunne snakke/skrive engelsk på højt niveau.

En person som har erfaring inden for denne branche, ser vi selvfølgelig som et kæmpe plus, men det er ikke en nødvendighed. Bare man er kreativ, og som sagt har lyst til få overstående til at blive en realitet.

Send venligst et CV, og en kort præsentation af dig selv.

Jeg kan kontaktes på Mail: Alexanderskov@msn.com

Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:52

Giver lige et bump :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

Jeg tror det ville være en god idé, hvis du beskrev hvad i forventer jeres kommende partner skal lave, samt beskrive jeres opgaver i samarbejdet, samt hvad i bidrager med ud over idéen.

Hvem skal stå for udarbejdelsen af kravspecifikationen, hjemmesiden m.m., og hvordan skal det finansieres.

---

Der er mange hver måned, der søger partnere her på amino, så det gælder om at gøre jer selv attraktive over for dem med erfaring og knowhow.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)