Jeg står i den situation at jeg skal til at lave et samarbejde med en webshop som kører på en Magento løsning Og har en epay betalingsløsning.
Jeg vil høre om dette er muligt....
Jeg laver en hjemmeside – jeg kalder den: www.min-hjemmeside.dk i dette eksempel. Min partner har sin webshop - jeg kalder den: www.partner-hjemmeside.dk i dette eksempel.
www.min-hjemmeside.dk skal sælge nogle enkelte produkter fra www.partner-hjemmeside.dk. Derfor vil jeg præsentere dem på MIN hjemmeside og lave en knap hvor der står "Køb", som så skal fører ind til epay betalingsløsningen, som kører igennem min partners hjemmeside – således at han får ordren ind.
Udfordringen her, er at det ikke skal være synligt at det er min partneres hjemmeside, men at det er min, som produkterne bliver solgt fra.
Har du en lign. løsning eller ved du hvordan den kan laves, så ville jeg blive meget glad! :-)
Umiddelbart nej. Du må ikke bruge hans betalingsgateway på din side. Det skal fremgå klart og tydeligt, hvem man handler med, og man kan ikke "låne" ud.
jo det kan du godt, men ken er inde på noget af det rigtige. du kan godt kalde hans database, fra din hjemmeside så status heletiden er i top, men at bruge en anden betalings mulighed er nok noget andet, der er du nødt til at betale lidt eller skifte til quickpay(tror jeg nok) men princippet som jeg har forstået det kan godt lade sig gøre, har selv brugt det dog ikke med samme varer, og database, men det er jo kun et spørgsmål om at oprette m.m.
jo det kan du godt, men ken er inde på noget af det rigtige. du kan godt kalde hans database, fra din hjemmeside så status heletiden er i top, men at bruge en anden betalings mulighed er nok noget andet, der er du nødt til at betale lidt eller skifte til quickpay(tror jeg nok) men princippet som jeg har forstået det kan godt lade sig gøre, har selv brugt det dog ikke med samme varer, og database, men det er jo kun et spørgsmål om at oprette m.m.
Det er ligegyldig hvor du har betalingsløsningen fra. Det er indløseren der binder indløsningsaftalen til en ejer og et domæne.
fuldstændig rigtigt :) men hvis han får sin egen er der jo ikke noget problem i at trække vare ud af hans database, jeg ved ikke hvor tæt forholdet til sammenarbejdet er, men i realiteten kan alt lade sig gøre også med samme betalings udbyder, men alle penge vil havne på samme konto, og son ken siger, så er det i sidste ende det moms registrerede firma som pengene går ind til der hænger på alt, hvis noget skulle gå galt