Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento + Epay Spørgsmål - Kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's!

Jeg står i den situation at jeg skal til at lave et samarbejde med en webshop som kører på en Magento løsning
Og har en epay betalingsløsning.

Jeg vil høre om dette er muligt....

Jeg laver en hjemmeside – jeg kalder den: www.min-hjemmeside.dk i dette eksempel.  
Min partner har sin webshop - jeg kalder den: www.partner-hjemmeside.dk  i dette eksempel.

www.min-hjemmeside.dk skal sælge nogle enkelte produkter fra www.partner-hjemmeside.dk
Derfor vil jeg præsentere dem på MIN hjemmeside og lave en knap hvor der står "Køb", som så skal fører ind til epay betalingsløsningen, som kører igennem min partners hjemmeside – således at han får ordren ind.

Udfordringen her, er at det ikke skal være synligt at det er min partneres hjemmeside, men at det er min, som produkterne bliver solgt fra. 

Har du en lign. løsning eller ved du hvordan den kan laves, så ville jeg blive meget glad! :-)

God aften! 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:19

Umiddelbart nej. Du må ikke bruge hans betalingsgateway på din side. Det skal fremgå klart og tydeligt, hvem man handler med, og man kan ikke "låne" ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Helt klart nej, det strider imod indløsernes krav til betalingsløsningen og hjemmesiden.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 22:43

Ah ja!

Se den havde jeg ikke tænkt på!

Så man skal ud i og reklamere med at dette er et samarbejde mellem min hjemmeside og min partners?

Og specifikt skrive, at brugeren vil blive videresendt til min partners hjemmeside, når de trykker på køb, hvor betalings modulet kører? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01

Ken Lynggaard:
Så man skal ud i og reklamere med at dette er et samarbejde mellem min hjemmeside og min partners?

Og specifikt skrive, at brugeren vil blive videresendt til min partners hjemmeside, når de trykker på køb, hvor betalings modulet kører? :-)

Nej, din partners hjemmeside må ikke håndtere dine betalinger.

Hvis din partner havde to hjemmesider, skulle han også ha' to betalingsløsninger/indløsningsaftaler.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 23:08

Nej det kan jeg forstå :-)

Men jeg tænker bare om det kunne gøres, som man i bund og grund gør m. Affiliate links?

Jeg præsentere et produkt - > min køb knap sender brugeren over på min partners hjemmeside - > køberen gennemfører handlen derovre.

Altså kun èn hjemmeside hvor handlen foregår?

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 23:15

jo det kan du godt, men ken er inde på noget af det rigtige. du kan godt kalde hans database, fra din hjemmeside så status heletiden er i top, men at bruge en anden betalings mulighed er nok noget andet, der er du nødt til at betale lidt eller skifte til quickpay(tror jeg nok) men princippet som jeg har forstået det kan godt lade sig gøre, har selv brugt det dog ikke med samme varer, og database, men det er jo kun et spørgsmål om at oprette m.m.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16

Ken Lynggaard:

Nej det kan jeg forstå :-)

Men jeg tænker bare om det kunne gøres, som man i bund og grund gør m. Affiliate links?

Jeg præsentere et produkt - > min køb knap sender brugeren over på min partners hjemmeside - > køberen gennemfører handlen derovre.

Altså kun èn hjemmeside hvor handlen foregår?

Så vil det være din partner som er sælger og har sælgers forpligtigelser. Det kan ikke gøre i dit navn eller på vegne af dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21

Cyberdata:

jo det kan du godt, men ken er inde på noget af det rigtige. du kan godt kalde hans database, fra din hjemmeside så status heletiden er i top, men at bruge en anden betalings mulighed er nok noget andet, der er du nødt til at betale lidt eller skifte til quickpay(tror jeg nok) men princippet som jeg har forstået det kan godt lade sig gøre, har selv brugt det dog ikke med samme varer, og database, men det er jo kun et spørgsmål om at oprette m.m.

Det er ligegyldig hvor du har betalingsløsningen fra. Det er indløseren der binder indløsningsaftalen til en ejer og et domæne.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 23:29

fuldstændig rigtigt :) men hvis han får sin egen er der jo ikke noget problem i at trække vare ud af hans database, jeg ved ikke hvor tæt forholdet til sammenarbejdet er, men i realiteten kan alt lade sig gøre også med samme betalings udbyder, men alle penge vil havne på samme konto, og son ken siger, så er det i sidste ende det moms registrerede firma som pengene går ind til der hænger på alt, hvis noget skulle gå galt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)