Hej Aminos Jeg er blevet helt elektrisk efter at have læst en masse artikler om Affiliate Marketing, læst en masse blogs, interviews, nærstuderet hjemmesider og set videoer over den seneste uge til to. Jeg kunne utroligt godt tænke mig at lære og mestre emnet og prøve de ideer af, der summer rundt i hoved på mig. Jeg er super inspireret og overopladet med energi og iver efter at lære mere. Jeg er netop i dag blevet registreret med CVR-nummer, hvilket kun har fået det kilde endnu mere i maven netop i dag. For mig er det en stor milepæl! :) Min nære fremtid byder på at jeg skal have min IT-konsulent virksomhed op og køre stille og roligt. PT er jeg arbejdsløs og benytter muligheden for at starte op med de op til 20 timer om ugen jeg må bruge i mit firma. Og med alt den tid til overs, har jeg MANGE timer i døgnet, til at lære den nye spændende verden som Affiliate er blevet for mig. Jeg kunne selvfølgelig rigtig godt tænke mig at komme godt fra start, så jeg vil bede jer erfarende iværksættere herinde om lidt hjælp. Alt hvad i har af tips og tricks og nyttig viden tager jeg imod med kyshånd, små ting som store. Er der sites jeg skal besøge? Bøger jeg skal købe? Videoer der kunne være gode for mig at se? Fælder jeg skal vige udenom? Personer eller steder jeg skal kikke over skulderen? Min umiddelbare tanke er at hoppe ned i en grundbog om affiliate og derefter læse: "Search engine optimization (SEO) secrets : do what you never though possible with SEO". Aner jo i virkeligheden ikke særligt meget endnu, men glæder mig som en vild til at fordybe mig. Jeg kender meget basalt til PHP og grundprincipperne i programmering, en smule til billedredigering i Gimp, har købt et par domæner i dag, og aldrig rørt ved Wordpress.. endnu. :) What would YOU do now?? :)
|
Jeg ville læse dette indlæg Halfdan Timm har skrevet om affiliate niche sider i praksis. Har anbefalet den før, og anbefaler den igen. Rigtig god læsning. En ting jeg vil anbefale med det samme - gå ikke ind i en niche, du ikke har den mindste interesse for. Du mister lyn hurtigt gejsten, og så bliver det rigtig kedeligt og surt at arbejde på siden.