Vi har ikke tænkt os at give op, men gør alt hvad vi kan for at få ændret på tingene. I hvert fald hvad angår Dankortbetalinger, da det er noget mere tungt at komme til at tale med nogen omkring de internationale betalinger. Vi har igennem længere tid være i dialog med Dansk Erhverv, der skal have stor ros for at have grebet bolden. De arbejder hårdt på at få noget til at ske, og er bl.a. i løbende dialog med Nets. Det er interessant nok ikke noget Nets har valgt at "markedsføre", og er ikke en funktion vi på noget tidspunkt er blevet informeret om er tilgængelig. Det bekræfter mig i min mistanke om at Nets har en økonomisk interesse i at lade fraud køre videre, og jeg synes faktisk at det burde være et krav at de skal fremlægge hvor store årlige indtægter de har på chargeback gebyrer. Jeg tror det er en hel del. |
Helt enig. Bevisførelsen er helt overladt til forretningsindehaver, som ikke har en kinamands chance for at forfølge sagen uden samarbejde med Nets/Teller - samme kop te. Vi står helt uden retssikkerhed og mulighed for at blive taget alvorligt, hvis ikke Teller tager medansvar. Det er særdeles utilfredsstillende at betale så dyrt for deres service, som så viser sig at være lig nul, der er brug for dem. De har misinformeret os ved forudgående opringning - og tager ikke ansvaret for ikke at advare os. Det lugter langt væk - ikke mindst fordi det viser sig at der har været mange forsøg på samme kort og der gik samlet 3 uger mellem første og anden transaktion og afsendelse af varen - stadig ingen varsel fra Teller. Så selv om de ved, kortet er lukket, sender de ikke lynvarsel ud til de berørte. Ved kontakt til dem om præcise information om, hvornår kortet var blevet meldt lukket, kunne jeg ikke få konkret svar....betænkeligt?
Bliv gratis medlem