Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PAS PÅ: Teller "stjæler" dine salg med tilbagevirkende kraft! Webshopsalg og tilbageførsel af betalinger

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

lidob:
eg mener alligevel ikke, at man skal give op hverken fra kortudløsernes side eller forretningernes side.

Vi har ikke tænkt os at give op, men gør alt hvad vi kan for at få ændret på tingene. I hvert fald hvad angår Dankortbetalinger, da det er noget mere tungt at komme til at tale med nogen omkring de internationale betalinger. Vi har igennem længere tid være i dialog med Dansk Erhverv, der skal have stor ros for at have grebet bolden. De arbejder hårdt på at få noget til at ske, og er bl.a. i løbende dialog med Nets.

Sjovt nok blev vi kontakte af dem igen i dag, og det viser sig at den situation jeg beskrev tidligere i tråden, hvor kortet blev meldt stjålet 2 dage efter handlen, kunne være undgået. I Nets lange lange betalingsaftale står beskrevet hvad man kan gøre i de situationer, og hvis vi havde gjort det, var varerne aldrig blevet afsendt. Vi er lige nu i gang med at undersøge om der skal laves en speciel opsætning i vores betalingsmodul for at få det til at virke, men det skal der sandsynligvis ligesom der skal med 3D Secure.

Det er interessant nok ikke noget Nets har valgt at "markedsføre", og er ikke en funktion vi på noget tidspunkt er blevet informeret om er tilgængelig. Det bekræfter mig i min mistanke om at Nets har en økonomisk interesse i at lade fraud køre videre, og jeg synes faktisk at det burde være et krav at de skal fremlægge hvor store årlige indtægter de har på chargeback gebyrer. Jeg tror det er en hel del.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:18

Smile Helt enig. Bevisførelsen er helt overladt til forretningsindehaver, som ikke har en kinamands chance for at forfølge sagen uden samarbejde med Nets/Teller - samme kop te.  Vi står helt uden retssikkerhed og mulighed for at blive taget alvorligt, hvis ikke Teller tager medansvar. Det er særdeles utilfredsstillende at betale så dyrt for deres service, som så viser sig at være lig nul, der er brug for dem. De har misinformeret os ved forudgående opringning - og tager ikke ansvaret for ikke at advare os. Det lugter langt væk - ikke mindst fordi det viser sig at der har været mange forsøg på samme kort og der gik samlet 3 uger mellem første og anden transaktion og afsendelse af varen - stadig ingen varsel fra Teller. Så selv om de ved, kortet er lukket, sender de ikke lynvarsel ud til de berørte. Ved kontakt til dem om præcise information om, hvornår kortet var blevet meldt lukket, kunne jeg ikke få konkret svar....betænkeligt?

Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:23

IP-adressen tilhører UPC Ireland og ser ud til at blive anvendt i Dublin 07. De leverer vist typisk internet til hjemmet, men det kunne vel også være en netcafé eller et bibliotek, der bruger adressen - Det må kunne opklares via UPC Ireland.

Leveringsadressen vi sendte til var apartment 71 premier square - Ifølge Streetmap et pænt nyt lejlighedskompleks. Så det ser ikke ud til at være et lagerhotel.

Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:26

"Kunden" har været hos os flere gange over små 3 uger med samme IP-adresse hver gang, så det er næppe en dynamisk tildelt IP, men én som altid anvendes samme sted.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)