Vi har nu været repræsenteret her i Indien i små 3 måneder, og har så småt fået etableret os, skabt et netværk osv. - og endelig også fået vores første B2B-kontrakter i hus. Men da vi 50% også er her for at markedsføre B2C-ydelser, er vi nu kommet til et punkt, hvor vi har brug for en kapitalindsprøjtning - udelukkende til markedsføring.
Vi er indenfor VAS (Value Added Services) og mobile content. Vi har vores egen distributionsplatform, vi har forbindelser til operatørerne, vi har spandevis af salgbart content, så alt er fuldstændig turnkey.
Vi skal have markedsført vores services - det er ikke rocket science - vi skal ganske enkelt have reklamer i aviser, SMS-kampagner, online ads osv. kørt i stilling, og så vil vi få rigtigt meget trafik.
I det her kæmpe marked skal der immervæk en del til for at nå ud meget bredt, så derfor står vi nu i en situation hvor vi skal bruge en betragtelig kapitalindsprøjtning, gerne i form af en venture capitalist eller evt. business angel, som har interesse i branchen, og gerne vil skyde penge i en potentielt rigtig god forretning.
Hvordan vil I mene, vi bedst håndterer dette? Skal vi kigge i Danmark, hvor vi jo har vores oprindelse (og fysisk hovedkontor), eller er der bedre chancer for at lede på globalt plan?
Vores kapitalbehov er ikke fixeret, dvs. vi kan godt starte ud med 200.000, men denne markedsføringsform er meget målbar, og indtægterne vil stige eksponentielt i takt med graden af markedsføring.
Så hvis I har et forslag - eller måske selv/kender nogen der er interesseret, så lad høre fra jer og jeg skal bombardere jer med fyldestgørende information |
Investor til markedsføring
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Angaaende at soege kapital i Danmark, saa tror jeg ikke det er nogen ulempe at bruge nogle af kraefterne paa Danmark, da I som danskere og dansk HQ giver en vis tillid til en dansk investor blot ved jeres tilhoersforhold (nej, globaliseringen er ikke kommet saa langt inden for tillid endnu!). Saa jeg ville nok satse 50% af kraefterne paa DK, og resten paa andre. My two cents! |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)