Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook likes - ikke alle bliver vist???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et spørgsmål, selve de likes der bliver vist på ens facebook-side, kommer de fra flere steder end folk der trykker "synes godt om"?

Jeg er helt ny i det, og har fået samlet 100 likes sammen nu, men så spekulerede jeg på at det er nok omkring 50 personer jeg kan se under "synes godt om" tilkendegivelserne... men hvor kommer de sidste så fra? ofte viser det sig ikke som notifikationer, jeg kan bare se der er kommet en mere der...

Håber nogen kan give mig en forklaring, da jeg vil sætte en konkurrence igang, som kræver jeg kan se dem der trykker "synes godt om" og hvis det er fordi man ikke kan se alle, giver det mig problemer

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fitou

Du kan ikke se alle dem, der har liket din Facebook side, men derimod kun et udsnit af dem.

Det er blandt andet derfor, at virksomheder benytter et professionelt konkurrencemodul, når de udskriver konkurrencer på Facebook. På den måde kan de med en fan-gate på konkurrencemodulet sikre sig, at alle deltagerne liker siden først, og de kan trække deltagernes oplysninger ud i et overskueligt Excel-ark, hvorfor konkurrencen på den måde også bliver fair. I modsætning til listen over likes på din side, så fremgår alle deltagerne nemlig af excel arket. 

Alternativet er at lave en konkurrence, hvor deltagerne skal like eller kommentere et opslag på din Facebook side, men så er du ikke sikker på, at de rent faktisk også har liket siden. 

Jeg håber du kan bruge mit svar. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)