Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords kursus i Jylland

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min chef vil gerne give mig et adwords-kursus.Smile

Derfor søger jeg et godt kursus, i Jylland.

Kurset skal gøre mig i stand til at opsætte og vedligeholde adwords-

kampagner for www.maling.nu. 

Vi har eksisterende adwords-kampagner, som fungerer rigtig godt. 

Disse er opsat og passes af vores webbureau. Vi vil dog gerne kunne

klare adwords selv og så bruge webbureauets tid, til andre opgaver.

Anbefalinger?

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:37

Hej Charlotte

Hvis du ikke rigtig har erfaring med Adwords, så skal du ikke regne med at du efter et enkelt endagskursus vil kunne stå for at køre en avanceret Adwords konto på en måde som fungerer ordentligt. Nu udtaler jeg mig udelukkende på baggrund af hvordan jeg selv ville opsætte en Adwords konto ud fra jeres website www.maling.nu. Der skal noget erfaring og viden til, mere end du får på et kort kursus.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  maling.nu Skrevet kl. 07:52

Hej Kim

Tak for dit input.

Jeg tror ikke, at jeg bliver adwords-ekspert, efter et dagskursus. Regner ikke med at fyre firmaet helt, bare fordi jeg har været på kursus. 

Et eller andet sted, skal jeg jo starte og jeg mener, at et kursus er et godt udgangspunkt. Så kan jeg begynde at bruge adwords selv, og kan sikkert have et bedre samarbejde med webbureauet, fordi jeg får bedre forståelse for adwords-annonceringens virkemåder - Vi har store sæsonudsving og justerer løbende adwordskampagner, skruer op for nogle og ned for andre.

Tommy, tak for din besked. Det kursus kigger jeg nærmere på.

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:33
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 08:41

Hej Charlotte

Det er helt sikkert sådan du skal bruge sådan et kursus, og så starte ud på den måde. Det er selvfølgelig her super vigtigt at dig og bureauet kører efter en rettesnor, således i ikke begge rette/ændrer i kampagnerne på må og få, så bliver det hurtigt noget rod.

Men som du selv siger hvis i har store sæsonudsving og du fx har noget niche viden som bureauet nærmest aldrig vil kunne tilegne sig, så kan det være en rigtig god idé at få dig med ind over. Fx ting som "positive" og negative søgeord ud fra søgeudtrykkende kan du måske endda være bedre til end bureauet, såfremt du har nicheviden. :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  maling.nu Skrevet kl. 08:44

Tak Hans

Det første du linker til, fandt jeg også selv. Men jeg fravalgte det egentlig med det samme, på baggrund af varigheden på kun 3 timer. -Der er nok grænser for, hvor meget man når at øve og forsøge, på bare 3 timer.

Det andet forløb du linker til, lyder derimod rigtig interessant.

www.maling.nu

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  maling.nu Skrevet kl. 08:48

Hej Kim

Det er præcis sådan jeg også tænker, at vi på den måde, kan optimere kampagnerne langt bedre, end de bliver nu.

Jeg tror, at konverteringsprocenten kan hæves noget mere, på mere præcise adwordsannoncer. Ikke dermed sagt, at vores

nuværende løsning ikke fungerer og gør det godt, men kan man lige skrue på knapperne, den dag det er aktuelt, eller

den dag der lige er et boligprogram der kan bruges i tv, kan der opnås stor virkning.

Men ja, der skal være en skarp definering af, hvad den ene og den anden må og kan gøre, når der er mere end en om adwords.

www.maling.nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 08:49
Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 13
Indlæg ialt: 14
Fra  DanskAloeVera.dk Skrevet kl. 21:20

Hej Kim & Charlotte

Jeg kan også kun anbefale at læse den GRATIS E-bog af Andreas, som fortæller om AdWords på en god måde. Men selv om jeg nu selv har læst bogen et par gange, sidder jeg som Charlotte og kunne tænke mig et kursus, hvor man kunne prøve at strukturere nogle forskellige kampagner/annoncegrupper med sine egene produkter.

Så hvis nogen kender et seriøst kursus er jeg også klar.

Med venlig hilsen

www.Green4U.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)