Ja, hvis man ved fra starten, at man skal lave RWD eller lever i web design blogger eventyrland, hvor projekter altid følger best practice fra start til slut. I virkelighedens verden er det ret almindeligt at en kunde har et eksisterende design med nogle år på bagen, som man så bruger som udgangspunkt til responsive templates. Jeg har selv projekt kørende nu med præcis det formål. Hvis jeg sagde til min kunde, at han enten skulle fordoble hans budget fordi designet skulle tænkes om fra nul eller købe en færdig template med et helt andet design, ville han hurtigt finde en anden udvikler, der kunne løse hans reelle problem (få en mobil version med samme design) i stedet for en der overkomplicerer løsningen for at opfylde nogle best practice retningslinjer. |
Responsive layout til eksisterende magento webshop.
|
Som jeg skrev i det første svar, afhænger tiden og prisen af hvor mange sidetyper der er tale om, hvor komplekst designet er og hvem der skal give et estimat/pris på det. Der er ikke nogen der kan give en bud ud fra "hvad koster det at sætte et design op". Det svarer lidt til at spørge "hvad koster det at bygge et hus". Der er så mange ubekendte at det ikke giver mening at gætte på det. Du bør finde en der kan gøre det, sende dem dit design og få et estimat fra dem. |