Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konkret tilbud på WordPress løsning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino’er

Jeg står i den situation, at jeg skal have min hjemmeside udviklet. Jeg har forsøgt mig på oDesk, men det generelle niveau er efter mine erfaringer bare for lavt, og derfor vil jeg rigtig gerne høre, hvor meget mit projekt ville koste at få lavet hos enten en dansk freelancer, eller nogen som har kontakt til nogle kompetente udviklere.

Jeg vil helst ikke ud med de specifikke detaljer til offentligheden, så jeg vil tillade mig at beskrive det groft her og nu, og så kan eventuelle interesserede kontakte mig for yderligere informationer. Jeg ønsker specifikke tilbud, og gerne en dato på hvornår projektet kan være færdigt.

Jeg vil have lavet et backend, som skal fungere sammen med en WordPress database. Der skal laves en side hvor man kan oprette/redigere/slette indlæg. Derudover skal der vises nogle lister, det skal bare være simple udtræk fra databasen. Der skal være mulighed for at sende nyhedsbreve ud til specifikke bruger-lister. Der skal være et speciallavet beskedsystem. Og der skal være mulighed for at rette diverse indstillinger.

Funktionerne i punktform:

-        Opret/rediger/slet indlæg

-        Listeudtræk fra database

-        Nyhedsbrev

-        Beskedsystem

-        Indstillinger

Jeg har en detaljeret liste, hvor jeg har beskrevet samtlige funktioner yderligere.

Jeg er kun interesseret i tilbud fra folk, der ved 100%, hvad de laver.

Jeg ser frem til at få nogle konkrete tilbud.

Jeg kan kontaktes på martin.laugesen [at] live.dk

Med venlig hilsen

Martin Laugesen

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i awais1dk@gmail.com og hils fra os.

Vi skylder ham de varmeste anbefalinger !

Jens

it-rekruttering.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)