Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at send mali ud som reklame

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

at send mali ud som reklame

send en mali til mig ts@forum.dk

at send mail ud som reklame

at send mail ud som reklame for min butik må jeg det ?'

mvh michael den ny grønthandler

• j (100%)
  • Totalt antal stemmer: 2
  • Afstemning sluttede: 06/01/2008
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:22

nej og måsker er det ikke god

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:37

Du bør nok bruge 2 minutter på at omformulere dit spørgsmål, hvis du vil have nogen svar. :)  

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:26
Hej! Nej, du må ikke bare uden videre sende reklamemails! Hvis de er tidligere kunder og/eller har givet samtykke til at modtage dine reklamemails må du gerne sende dem. MEN de skal til enhver tid uden besvær kunne frabede sig dine mails. Læs selv §6A her: http://www.forbrug.dk/klage/love/forbrugerlove/mfl/mfl/ Mvh Meyer
Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:20

Der er strege regler vedr. udsendelse af reklame e-mails, men reklame via alm post (mail) er tilladt..

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:08

Lademann:

Der er strege regler vedr. udsendelse af reklame e-mails, men reklame via alm post (mail) er tilladt..

Medmindre personen er tilmeldt Robinsonlisten hos CPR-registret, hvorved man kan undgå adresserede reklamer og telefonopkald med henblik på salg.

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:31

Okay, en sådan har jeg ikke hørt om før.. kan du komme nærmere ind på den? evt. hvordan man kan tjekke at folk ikke står på den? eller hvordan og hvorledes virker det?

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 06:22

http://www.forbrug.dk/markedsforing/hvadgaelder/emner/spam/robinsonliste/

Forbrugere har siden år 2000 kunnet skrive sig på den såkaldte ”Robinson-liste” i cpr-registeret, hvis de ikke ønsker at modtage reklamer. Som erhvervsdrivende har man pligt til at tjekke i CPR, om de modtagere, man vil sende reklamer til, er noteret på listen. Det er ikke kun private, men også selvstændige erhvervsdrivende, der driver virksomhed fra privatadressen, der kan skrive sig på listen. Registrering på Robinsonlisten beskytter desuden også mod telefonisk reklame. Jeg ved godt at mange ikke kender til denne liste, men eftersom det kan medføre bødestraf og rigtig mange danskere allerede står på listen, er det nok en fordel at nærlæse reglerne.

Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:05
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)