Jeg mangler en praktikplads i uge 41. Vil rigtig gerne arbejde med IT i den uge, da jeg efter HG skal læse videre til webintegrator og multimediedesigner
Lidt om mig.
Jeg er en "ung" mand på 32år (fyldte 21 August i år) min erfaring inden for IT er rimelig bred.
jeg kan kode i PHP (IKKE hardcore) men kan da finde rundt og rette uden at ødelægge.
jeg er også rimelig stabil med et kammera (har selv canon spejlfleks og flashanlæg)
inden for design kan jeg lave knapper, banner og andre ting. Jeg har lavet meget forskelligt inden for det.
Jeg bor i Regstrup der ligger ved Holbæk.
Håber at fra nogen der vil havde en hånd i uge 41 Det er gangske gratis da det er praktik.
Hvis du har lyst til at tage til KBH (Kgs. Nytorv) - kan vi godt sætte en uge sammen, der både indeholder noget reelt arbejde (ikke kodning) og noget "kiggen over skulderen" på bla. vores SEO folk.
Du kan kontakte mig på ad@livin.dk - så kan vi prøve at tage en snak.
Prøv at tage fat i det lokale erhvervscenter og hør om der ikke er en virksomhed, som kunne bruge en person til lidt arbejde. Studiejobbet er nok svært at gå efter, men mit bedste råd vil være at knokle igennem og blive siddende måske lige lidt længere end 16:00.
Alternativt tag ud til lokale virksomheder og spørg eller kig på praktikopslag på nettet.