Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansøgning om indløsningsaftale hos NETS/TELLER virker problematisk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude her i de sene nattetimer.

Jeg har ansøgt om en indløsningsaftale hos NETS/TELLER, og jeg får følgende svar:

"Du har oplyst at din netbutik eller testversion er færdig og klar til brug. Vi kan ikke komme ind på hjemmesiden.

xxxx.dk kan vi se, at netbutikken ikke er færdig. Nedenstående oplysninger skal fremgå:

• forretningens navn, adresse, CVR-nummer og kontakt-information (telefonnr. og e-mail)
  • beskrivelse af de ydelser, der kan erhverves, inklusiv pris og valutaangivelse
  • angivelse af de kort, der kan betales med (kortnavnet skal skrives, f.eks. MasterCard, Visa osv.)
  • kortlogoer for de kort, der kan betales med. NB!  Visa-kortlogo bruges IKKE ved Dankort-betalingskortaftaler

Se venligst link: http://www.nets.eu/dk-da/Om/nyheder-og-presse/downloads/Pages/default.aspx#tab3

• beskrivelse af handelsbetingelser, herunder leveringsbetingelser og fortrydelsesret
  • transaktionsgebyret må ikke overstige de af Nets fastsatte gebyrer
  • modtages Dankort, skal valutakode benævnt DKK anvendes og påføres samtlige prisangivelser, i hvert fald siden, hvor kunden kan gennemse sin bestilling
  • hvis en forbruger anvender sin fortrydelsesret, skal I tilbagebetale hele det beløb, som kunden har betalt, inklusiv jeres forsendelsesomkostninger m.m. Det eneste man kan kræve, er at forbrugeren selv betaler egne forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af varen
  • beløbet må tidligst trækkes på kortholders konto, når varen afsendes

Send venligst link til www-adressen eller testversion til aftale@nets.eu

Du bedes indsende materialet inden 14 dage til aftale@nets.eu eller fax.nr. 44 89 26 80. (Sender du materialet med post, bedes det indsendt i A4 størrelse UDEN clips.) "

Mit spørgsmål lyder nu: 

Shoppen er sådan set færdig og køreklar nu. Godt nok skal der laves nogle designændringer i midten af september, men den kan sagtens køre i det nuværende design. Men jeg har jo ikke nogen indløsningsaftale endnu, og derfor har jeg ikke åbnet for shoppen. Men NETS/TELLER vil se shoppen på den rigtige web-adresse eller på en testadresse, og det kan jeg da sagtens forstå.

Jeg har en Dandomain webshop. Hvordan får jeg åbnet så NETS/TELLER kan se siden, uden at der kommer kunder ind og begynder at lave bestillinger? Jeg vil selvfølgelig gerne have bestillinger, men jeg vil ikke rode kunderne ud i fortvivlelse fra start - det virker bare ikke professionelt.

Jeg skal bruge indløsningsaftalen, så jeg kan få sat ePay op i shoppen.

De bedste hilsner fra Jon

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:23

Jeg tror du kan være ganske rolig. Kunderne vælter ikke bare ind, fordi du åbner shoppen.

Men hvad med en alternativ betalingsform i de 14 dage det tager at få de ting på plads, hvis nu en kunde skulle forvilde sig forbi. - Paypal (som jeg ikke er meget for selv) ville være en god mulighed her, kan sættes op på ½ time, og din gateway kan måske endda klare at sende kunderne videre til Paypal.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Jeg tror du kan være ganske rolig. Kunderne vælter ikke bare ind, fordi du åbner shoppen.

Men hvad med en alternativ betalingsform i de 14 dage det tager at få de ting på plads, hvis nu en kunde skulle forvilde sig forbi. - Paypal (som jeg ikke er meget for selv) ville være en god mulighed her, kan sættes op på ½ time, og din gateway kan måske endda klare at sende kunderne videre til Paypal.

Hej Carsten

Så har jeg sat den op til Paypal, mens jeg spændt venter svar fra NETS. Men der skal vist noget seriøst SEO-arbejde til :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)