Hej derude her i de sene nattetimer. Jeg har ansøgt om en indløsningsaftale hos NETS/TELLER, og jeg får følgende svar:
"Du har oplyst at din netbutik eller testversion er færdig og klar til brug. Vi kan ikke komme ind på hjemmesiden.
Mit spørgsmål lyder nu: Shoppen er sådan set færdig og køreklar nu. Godt nok skal der laves nogle designændringer i midten af september, men den kan sagtens køre i det nuværende design. Men jeg har jo ikke nogen indløsningsaftale endnu, og derfor har jeg ikke åbnet for shoppen. Men NETS/TELLER vil se shoppen på den rigtige web-adresse eller på en testadresse, og det kan jeg da sagtens forstå. Jeg har en Dandomain webshop. Hvordan får jeg åbnet så NETS/TELLER kan se siden, uden at der kommer kunder ind og begynder at lave bestillinger? Jeg vil selvfølgelig gerne have bestillinger, men jeg vil ikke rode kunderne ud i fortvivlelse fra start - det virker bare ikke professionelt. Jeg skal bruge indløsningsaftalen, så jeg kan få sat ePay op i shoppen. De bedste hilsner fra Jon |
Jeg tror du kan være ganske rolig. Kunderne vælter ikke bare ind, fordi du åbner shoppen.
Men hvad med en alternativ betalingsform i de 14 dage det tager at få de ting på plads, hvis nu en kunde skulle forvilde sig forbi. - Paypal (som jeg ikke er meget for selv) ville være en god mulighed her, kan sættes op på ½ time, og din gateway kan måske endda klare at sende kunderne videre til Paypal.