Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping VS eget lager?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Kan godt forstå at du interesserer dig for avancerne, men vil umiddelbart anbefale dig at tage kontakt til de leverandører du påtænker at forhandle varer fra og høre dem ad - det er den letteste vej og mest direkte Yes sådanne oplysninger står jo desværre ikke oplyst noget andet sted. Det er også meget forskelligt fra branche til branche hvad avancerne er.

Vil bare anbefale dig, at før du tager kontakt til dem, så sørg for at have lavet en meget velformuleret henvendelse - sæt dig lidt og tænk hvad du vil skrive. Skriv så det ned, læs det igennem og omskriv måske lidt. Så læser du det igen og ser om noget skal rettes eller mangler og så kan du sende det :o) Leverandørerne er ligesom arbejdsgivere, mest interesserede hvad du kan bidrage med for dem, hvad de eventuelt kan få ud af det og hvordan de eventuelt vil blive fremstillet.

Skulle andre have indvendinger eller andre oplevelser mht kontakt til seriøse leverandører, så vil jeg anbefale dem til også at smide en kommentar hertil Big Smile

 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Nej der står intet om avancer de forskellige steder, så det er nok som du selv nævner, at tage kontakt til de forskellige leverandører og hører hvad de kan. Det med at formulere sig kunne jeg godt se var noget de går meget op i, men den del er jeg ikke i tvivl om, at jeg nok skal kunne få til at fungere :-)

En anden ting, som sikkert er et yderst åndssvagt spørgsmål er, når jeg nu engang får mig en webshop (uden lager evt) hvad gøre man så med en adresse? Man skal vel have en adresse til webshoppen - også selvom det ikke bliver et fysisk afhentningssted? Skal den adresse være ens helt almindelige helårsbolig?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Ingen spørgsmål er åndsvage og slet ikke når man stadig er relativt grøn i det, så hold dig ikke tilbage - vi er her alle for at hjælpe hinanden Wink det er hvad der er så rart ved Amino som forum.

Ud fra dit spørgsmål formoder jeg dog, at du endnu ikke har registreret virksomhed med CVR nummer? Hvis du allerede har gjort det, så er svaret dog rimelig let at svare på, fordi så skal den oplyste adresse på shoppen selvfølgelig tilhøre den adresse som virksomheden er registreret under. Samme svar kan man egentlig give, såfremt du ikke har registreret virksomhed endnu - sagt på en anden måde, så skal den adresse du oplyser ved registrering af CVR nummer, være den du oplyser på shoppen :o) Husk at du på shoppen skál oplyse både adresse samt CVR nummer, såfremt du har sidstnævnte Smile

 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Ingen spørgsmål er åndsvage og slet ikke når man stadig er relativt grøn i det, så hold dig ikke tilbage - vi er her alle for at hjælpe hinanden Wink det er hvad der er så rart ved Amino som forum.

Det lyder ikke tosset ;-)

Nej intet CVR nummer endnu - jeg skal læse, læse OG læse inden jeg gør noget som helst :-) Men nu vi er inde på det med CVR nummeret og den adresse der skal oplyses i den forbindelse - skal adressen være min helårsbolig (lejlighed) eller kunne det ligeså vel være sommerhuset jeg har? Eller skal webshoppen have en separat adressen?

Og mange tak for din tid på alle mine spørgsmål :-)

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal virkelig passe på lagerbindingen, den kvæler hurtigt en lille virksomhed. Start med dropshipping og når du har erfaring for hvad der sælger, et stort kundegrundlag og penge, kan du begynde på lager.

Det er vores erfaring med dropshipping

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Adressen skal være den samme som den adresse virksomheden er registreret på. Virksomheden skal registreres på din bopæl eller et sted hvor du har kontor eller butik. Sommerhus hvor du ikke kommer regelmæssigt tror jeg ikke går. Men hvis du driver seriøst firma er der jo ingen fornuft i at registrere i et sommerhus.

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Netmille:

Tak for dit råd! Det bliver også dropshipping jeg starter med nærmest uanset hvad. Og hvis der kommer succes, så kan jeg udvidde med lager som du siger :-)

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var sommerhuset bare et eksempel :-) Skulle bare fremprovokere mit spørgsmål, men det fik du jo besvaret her. Jeg kommer ikke til at have butik, så adressen bliver jo nødt til at være helårsboligen uanset hvad nu :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Som er sagt af tidligere debattør så er det korrekt, at du bør registrere virksomhedens adresse på din bopæl, når forudsætningerne for virksomheden er, at den skal drives fra egen adresse og ikke en separat butik :o) Tror heller ikke du ville opleve andet end problemer hvis adressen blev registreret ved sommerhuset, da du i så fald relativt ofte skulle derud pga post, eventuelle returvarer som kom tilbage til dig og ikke din leverandør samt andre tilfælde :o) men forstår godt din tankegang. Gør det helt let for dig selv og benyt den adresse som du selv bor på.

 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Gør det helt let for dig selv og benyt den adresse som du selv bor på.

Jeps, det er skrevet bag øret ;-) Og rækkefølgen er: step 1. Lav en webshop - step 2. Opret en virksomhed - step 3. Opret et CVR-nummer, eller har jeg kludret det helt rundt? :D

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)