Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af e-bøger på blog - hvilke muligheder er der?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har madbloggen www.louiogbearnaisen.dk og er i fuld gang med at optimere den indtjeningsmæssigt, besøgsmæssig osv. En af mine tiltag henover efteråret er e-bøger, herunder guides som har været populære på bloggen. 

Jeg er ikke interesseret i at sælge dem via et publishsted, men via min egen side og her kommer jeg til kort. Bøgerne er ved, at få sat sidste punktum, så nu er det blot salg det drejer sig om. 

Er det muligt, at oprette E-handel på bloggen uden en masse teknisk viden og hvilken muligheder er der for det?
Derudover også betalingsmæssige hensyn? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se, din blog er lavet på WordPress. Der findes faktisk flere forskellige e-handelssystemer, som nemt kan installeres i WordPress. Umiddelbart vil jeg anbefale WooCommerce, men der findes også fx WP e-Commerce eller Jigoshop

Mht. betalingsmuligheder så kommer det helt an på, hvilke kort (eller andre betalingsmidler) du ønsker at tage imod. Her bør du overveje, hvor dine kunder kommer fra, om du vil sælge til udlandet, hvor meget du regner med at sælge, og - ikke mindst - hvor mange penge du vil bruge på din shop.

Der er mange måder at strikke en webshop inklusiv betalingsløsning sammen på, og det afhænger alt sammen af dine behov og ønsker. Kan du uddybe lidt? Så skal jeg give et bud på et bedre svar. :)

Hav en god dag.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)