Hej jeg kunne rigtig godt bruge nogen gode råd til mit seo på min side om hoteller og hotel tilbud håber der er et par flinke seo experter der kunne give et fif eller 2 da mit penge budget ikke er så stort det er kun til hobby brug men man håber jo at med tiden i ved : )
Lidt om min side den er bygget på wp / wordpress jeg har indstaleret flere seo plugin og prøver at følge dem men uden den store virkning på synlighed : (
Mine seo plugin seo all in one yoast plugin Seo social booster billede plugin smush it 3w total cache
Kunne være du skulle prøve med lidt linkbuilding :-) Der er nogle forskellige gratis muligheder derude såsom artikeldatabaser, vi har selv vier.dk og countdown100.dk hvor alle kan udgive deres artikler og så kan du jo altid udnytte grtatis tilbud som for eksempel det, som du kan se i min signatur nedenfor...
Hej Regitze, Jeg kan sagtens forstå din "frustration" når du mener du har gjort noget for din SEO men at der ikke sker en skid....men virker også lidt som om du famler i blinde og måske ikke selv helt har en ide om hvad du har gjort og hvad du bør gøre - så derfor vil jeg linke til en rigtig god blog på dansk, hvor du får en meget stor mængde information om hvad du kan gøre.
Jeg er selv som du ny i det her SEO, men har lært lidt ved at læse rundt og kan se forskel på de ting jeg selv har gjort på mit site.
Hej mange tak for hurtig svar Det virker som en go seo guide den vil jeg få kigget noget mere på jeg synes jeg har kigget meget på nettet med hensyn til seo og der står lidt der og lidt her men denne guide virker mere som noget en ny begynder kan bruge til noget : )
Tak for svar Ja jeg tror også selv der skal noget link building til men er sku lidt bange for at lave noget forkert da det jo kan skade en på Google nogen gode råd til link building?? Sådan man undgår dette