Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Script-kode til beregner

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 10 person

Hejsa alle aminoer jeg har lavet et lille PHP script hvor man bare indtaster sin vægt også udregner scriptet hvor meget sarin man skal indånde for at dø af det i gram, og eftersom sarin er så meget oppe i pressen i disse tider tænkte jeg at det kunne fungere som svedigt link bait.

Hvis du vil have det så må du gerne sende mig en pb.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor ikke bare dele scriptet med det samme?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:51

Det er eddermadme klamt! Skype-Puke

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Oki så gør jeg da det.

step 1. lav 2 .php filer gerne tomme.

Step 2. i den første som man kan kalde intro.php skal man paste denne kode ind i 

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>indtast din vægt</title>
</head>
<form action ="doe.php" method = "post">
Weight(kgs): <input type = "text" name = "wt">
<input type = "submit" name="sub_form">

</form>
<body>
</body>
</html>

i den anden som man kan kalde doe.php det har jeg gjort i dette eksempel skal man paste dette ind. <?php
if(isset($_POST['sub_form'])){
$wt = $_POST['wt'];
$ld50 = 0.00007142857;
$doe = round($wt * $ld50);

echo "Du kan maksimalt tåle så meget sarin før du dør";
echo " " .$doe;
echo " ";
echo "gram sarin";
echo " ";
}

?> Og til ham den anden der skrev at det er klamt hvorfor mener du det? Det er jo bare til underholdnings/uddannelses brug.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

ikke meget underholdende i det for de mennesker i Syrien som muligvis blev ramt af giftgas som nemt kunne være eller indeholde Sarin - men jo nyttigt for terrorister der vil vide hvor meget der skal til på Nørreport - selv om jeg nu tror de overdoserer i alle fald - men ligefrem underholdende med et script der kan udregne hvor meget sarin der skal til for at dræbe - har jeg nok lidt svært ved at se - hver man sin underholdningsgrænse

Det ville ikke være morsomt hvis nogen brugte Amino til at udregne noget der kunne dræbe andre

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 12:49

Om det er god underholdning, er lidt en smagssag, personligt synes jeg det ikke. Men det gør hverken fra eller til om det bliver lavet, dem som måtte ønske at gøre brug af giftgasser, har helt sikkert andre og mere informative kilder at søge i, så jeg kan ikke forestille mig at Amino bliver udklækningssted for terrorister.

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Det var da utroligt hvor negative sådan nogle ellers innovative mennesker kan være. Dette PHP script dræber ikke nogen, og jeg synes da at det er meget relavant i en verden og tid som denne hvor medierne hele tiden fylder os med frygten for hvor nemt det er at komme os til livs på kreative måder for terrorister osv., og alt hvad der kan have en uddannelsesmæssig værdi er i min verden kun noget positivt. Denne viden er alligevel frit tilgængelig på via litteratur eller internettet, så at tie det ihjel hjælper da ikke noget.

Hav en god dag!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:15

Esben Bjerre:
Dette PHP script dræber ikke nogen
Nej og det gør en streamer i bagruden med teksten "Jødekraft, ja tak" jo heller ikke, men det er en hån mod ofrene.

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Godwin's lov ;-)

Det mener jeg nu bestemt ikke det er, dit moralkompas er vidst skruet lidt for hårdt på, det er simpel oplysning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 23:11

Esben, morale har vidst ikke så frygtelig meget med det at gøre. Det er en små-makaber ting og jeg tror de fleste vil finde det en kende stødende. At du ikke gør, er jo så bare heldigt for dig - så i stedet for at dømme andre for at have lidt anstændighed, kan du jo bruge tiden på at sprede denne 'oplysende funktion' og fortælle os om den positive respons og omtale du får for det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)