Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Revisor søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle.

Min svigersøn har kontaktet mig for et godt råd som jeg lader gå videre her i forummet.

Han er bosat i Danmark, arbejder for et dansk firma men er udstationeret i udlandet hvor han arbejder 6 uger af gangen og er hjemme ca. 12 dage af gangen. Han er bosættende i Danmark men flytter inden længe til Spanien for at undgå topskatten. Nu vil han så gerne have en revisor som har fuldstændig styr på reglerne vedrørende løn, skatteforhold m.m. Han vil jo gerne sikre sig mod restskatter og andre ubehagelige overraskelser, og under alle omstændigheder ønsker han ikke nogen form for konfrontation med skat fordi reglerne ikke er overholdt. Det skal gå 100% rigtig for sig.

Han har kontaktet forskellige revisorer - men de ønsker vildt høje honorar timer som virker helt urealistisk.

Så inden jeg kontakter min egen revisor vil jeg høre af om nogen vil ligge billet ind eller komme med nogle gode råd.

På forhånd tak.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Danmarks største opgaveformidler inden for økonomi, skaffer Ageras dig 3 uforpligtende og sammenlignelige tilbud lige her!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)