Kunne være fint med en funktion, hvor man selv kunne indtaste sin egen adresse, således at når man søgte på værksteder, at der kom en distance til værkstedet. På den måde kunne man finde det bedste værksted indenfor den distance, man er villig til at køre :)
Eneste der falder mig i øjenene lige ved at scrolle over siden er at jeg nok ville ændre farven på jeres footer da den ikke rigtig falder i hak med resten af siden
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Jeg ville begrænse jeres brug af skygger bag teksterne.
Prøv muligvis at forsøge med andre skrifttyper, da jeg ikke synes den er optimal i fed og i de højere skriftstørrelser. Det kan dog godt være en del arbejde i dette :-)
Menupunktet "Produkter" burde hedde noget ala For værksteder, Dit værksted?, Din virksomhed.
Nyeste bedømmelser bliver cuttet af her: http://www.vaerkstedskontrol.dk/fakta/derfor.aspx
p,s Motormagasinet har lige skrevet en god artikel om os :)
Super side... noget jeg selv vil benytte fremadrettet da jeg har meget med værkstederne at gøre.
Dog sprang dette mig i øjnene:
Hvorfor er stjernefarven grå på grå? Jeg ville synes at de allerede bedømte sider skulle have gule stjerner!
Hvad garanterer autoværkstederne at konkurrenter eller "mavesure" ikke går ind og "sviner" naboen til? Der er bare så meget råd i den branche, og det kunne være fedt med et 100% ægte bedømmelses site uden snyde bedømmere :)
Hvorfor er stjernefarven grå på grå? Jeg ville synes at de allerede bedømte sider skulle have gule stjerner!
Hvad garanterer autoværkstederne at konkurrenter eller "mavesure" ikke går ind og "sviner" naboen til? Der er bare så meget råd i den branche, og det kunne være fedt med et 100% ægte bedømmelses site uden snyde bedømmere :)
Hej Sue tak for din feedback.
hvad mener du med grå i grå til stjernerne ? de er hvide med grøn baggrund.
Denne side er 100% troværdig, men selvfølgelig kan der laves snyde bedømmelser, men vi tjekker alle bedømmelser. Vi har da haft værksteder der har klaget over 1 bedømmelse de ikke mener er rigtig, der går vi ind og kræver dokumentation ved ham der har bedømt så ingen bliver udstillet uretfærdigt..
Men håber da du vil bruge siden meget, det ville glæde mig :)