Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg en kylling? Er jeg en dårlig i værksætter?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du er hverken kylling eller bjørn.

Du oplever at det er svært og spørger fornuftigt om andres mening her.

Jeg vil anbefale, at du researcher dit marked inden du går videre
- og at du nok allerede burde have gjort det inden du startede.

På den anden side, som nogen af de andre skriver, så giver det dig en form for erfaring med hvad alt det her online salg er for noget.

Og det er godt :-)

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 09:57

Hej Lars

Jeg synes ikke du skal lade dig slå ud. Der er mange måder at starte op.

Jeg vil foreslå at du læser om Ingvar Kamprad. Han startede med at sælge tændstikker til naboerne. Hvem ville have troet at det ville resultere i et globalt verdensfirma som f.eks. vores egen Lars Larsen drømmer om at kunne måle sig med.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:08

En anden inspiration kunne eksempelvis være Casper Blom, der, så vidt som jeg kan huske, kun har skudt 300 kroner inde i Billigegolfbolde.dk fra starten, og som i dag har omsæt for flere millioner. 

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 10:18

Hej Lars

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din problemstilling, og jeg har det selv på samme måde med mange af mine småprojekter. 

Jeg læste en gang en artikel, hvor dette scenarie blev beskrevet:

Hvis man får en ny ide til et projekt/virksomhed skal man afgøre med sig selv fra start hvor mange penge man er villigt til at invisterer (og evt. miste). Når man har gjort det klart med sig selv, skal man fyre den af og se hvor det ender, uden at kigge sig tilbage og hele tiden være bekymret for om pengene mistes. 

Håber du forstår budskabet, da gengivelsen nok ikke er helt korrekt. 

Jeg bruger mange af mine små projekter til at få noget erfaring, og nogle gange for at afprøve om markedet er der. Når man først får arbejdet lidt med et projekt bliver man tit meget klogere på de problemstillinger der er f.eks. leverandører, forsendelse, lagerkapacitet, kunder osv. osv.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)