Jeg har købt et wordpress-tema med tilhørende shop-plugin, netop fordi mine kompetencer ligger helt andet steds, end programmering.
Når jeg via Wordpress forsøger at uploade/skifte tema, får jeg rigtig nok de ønskede menupunkter. De fremgår blot på en lang række, uden grafik og snert af det jeg vil betegne som en web-page...
Til at starte med vil jeg gerne sige, at jeg synes iPhone covered er rigtig flot som du har på forsiden. Jeg kan dog ikke se hvad du mener problemet er, nu nævner du at det kun i backenden du kan se problemet.
Har du mulighed for, at tage et screenshot og sende det til min mail. Du kan også skrive direkte til min mail, så vil jeg se om jeg kan hjælpe dig.
Jeg har købt et wordpress-tema med tilhørende shop-plugin, netop fordi mine kompetencer ligger helt andet steds, end programmering.
Når jeg via Wordpress forsøger at uploade/skifte tema, får jeg rigtig nok de ønskede menupunkter. De fremgår blot på en lang række, uden grafik og snert af det jeg vil betegne som en web-page...
Er der en klog bruger der kan hjælpe?
Hej XoXo,
Husk det er en zip-fil du skal uploade. Jeg har sommetider oplevet, at der gemmer sig endnu en zip-fil inde i zip-filen.