Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Upload af Wordpress tema - Hvordan ?!%&!%%!!!!!!! Så svært kan det da ikke være.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt et wordpress-tema med tilhørende shop-plugin, netop fordi mine kompetencer ligger helt andet steds, end programmering.  

Når jeg via Wordpress forsøger at uploade/skifte tema, får jeg rigtig nok de ønskede menupunkter. De fremgår blot på en lang række, uden grafik og snert af det jeg vil betegne som en web-page...

Er der en klog bruger der kan hjælpe? 

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 17:20

Hej

Må vi ikke se din hjemmeside - som jeg hører det mangler du at få et css til at virke. - det kan være et dårligt tema eller et gammelt tema.

Men først vis os din side, så kan jeg nemmere rådgive. -

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:39

Måske har du også uploadet både tema og plugin samme sted. Lad os få et link til siden, så er det hurtigt løst

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:17

Hej!
Tak for svar til jer begge. Det er kun i backenden, jeg kan se det forfejlede upload.

Via URL ser det således ud: www.carlasroom.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:35

Hej 

Til at starte med vil jeg gerne sige, at jeg synes iPhone covered er rigtig flot som du har på forsiden. Jeg kan dog ikke se hvad du mener problemet er, nu nævner du at det kun i backenden du kan se problemet. 

Har du mulighed for, at tage et screenshot og sende det til min mail. Du kan også skrive direkte til min mail, så vil jeg se om jeg kan hjælpe dig. 

Mvh

Tarik Salihovic

Tlf. 20187100

E-mail: tariksalihovic@gmail.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 19:07

XoXo:

Jeg har købt et wordpress-tema med tilhørende shop-plugin, netop fordi mine kompetencer ligger helt andet steds, end programmering.  

Når jeg via Wordpress forsøger at uploade/skifte tema, får jeg rigtig nok de ønskede menupunkter. De fremgår blot på en lang række, uden grafik og snert af det jeg vil betegne som en web-page...

Er der en klog bruger der kan hjælpe? 

Hej XoXo,

Husk det er en zip-fil du skal uploade. Jeg har sommetider oplevet, at der gemmer sig endnu en zip-fil inde i zip-filen.

Jonas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)