Jeg søger hurtigst muligt en ekspert i Prestashop - en der véd 100% hvad han/hun laver. Har en ordrebekræftelsesmail der ser helt helt forkert ud, rodet og uden de nødvendige oplysninger. Har brug for at få opsat en flottere udgave, hvor eksempelvis moms også fremgår (gør den ikke p.t.). Venligst kun kontakt mig, hvis du er sikker på at du kender systemet og hvordan man måske løser problemet. Samtidig kunne jeg godt tænke mig, at få ændret i forsendelsesmulighederne, således kunden ikke har valgmuligheder mellem om de vil betale 20 kroner i porto eller 30 kroner i porto, men at der ud fra vægten automatisk bliver fastlagt én pris og ikke en valgmulighed. Har opsat det med beregning ud fra vægt, men stadig er de andre muligheder også synlige - det vil jeg gerne hvis de ikke er. Håber meget at høre fra en der tror/ved han/hun kan lave ovenstående - førstnævnte er vigtigst :o) |
I håb om at finde en der kan sit kram snarest muligt, og som har en ide til at afhjælpe problemet, så laver jeg lige et såkaldt "bump"