Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke få erhvervskonto :(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt enkeltmandvirksomhed (kiosk).Min bank gider ikke oprette erhvervs konto fordi der stå 327000kr på min årsopgørelse (privat lån , su lån og su tilbagebetaling)...og min bank giver mig heller ikke love til brug min privat konto for min forretning..jeg vil ikke lån penge eller kassekredit fra min bank.jeg skal brug et forretning konto til dankort terminal aftale med nets/teller.
Er nogen har et løsning for mig ?
Ser frem til at høre fra alle jer :)

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug din privat konto.

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bank ville heller ikke oprette en til mig, så jeg lavede en opsparingskonto, også ringede jeg selv til nemkonto også sendte de en instruks til miig hvordan jeg selv oprettede den 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

zahoor:
jeg skal brug et forretning konto til dankort terminal aftale med nets/teller.
Det er nok der du kan ha problemer med en privatkonto da de vil ofte kræver det SKAL være en erhvervskonto - og så kører rumlen formentlig med garantibeløb i forbindelse med dankort og nets - og med lånet på 327.000 kan erhvervskonto blive en kamp - men jeg tvivler på, at du så bare kan bruge din private

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk ikke nets kræver at kontoen står i virksomhedens navn såfremt det er en personlig eget virksomhed. Er det ikke kun selskaber de stiller krav til, mht. erhvervskonto.

alternativt kan du benytte Dansk erhvervs og selskabsrådgivning til at oprette en konto til dig. Det kommer til at koste dig, men du skal nok få et erhvervskonto.

Ring og spørg efter David.

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nets kræver et skriftlig dokumentation fra min men min bank vil ik give mig skriftlig dokumentation .

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg tror også nets har skærpet den en del og kræver at kontoen står i den personlige virksomheds CVR nummer og dermed er erhvervskonto - og det er en vanskelig mølle. Prøv dog i alle fald at tal med nets om ikke de kan nøjes med en personlig nemkonto - så har du jo udtømt den i det mindste

Ellers er det bare på med vanten - forretningsplan - driftsbudget - likviditetsbudget - Beviser for at du har kiosken og kan financiere varelager osv - overbevise en anden bank om at selv om du har personlige lån på lidt over 300.000 kr så er din plan så god at de må stille med erhvervskonto, måske mod gebyr - men dog en erhvervskonto

Kiosk er og bliver noget bankerne er bange for og svært at starte op uden en vis bunke egne penge på kistebunden. Hvis du ikke har skrevet under på overtagelsen - så vent til du har sikret financieringen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvad for en Bank har du? Undersøg om der ikke er andre banker der vil have dig? Hvis du ellers har en fornuftig økonomi burde ikke være et problem når du ikke behøver kassekredit. Jeg kan godt anbefale sparekassen Hobro. Ved ikke hvor du bor men prøv det?

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar RS !!!!
Jeg har Nordea bank bor i København

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)