Hej Alle Jeg håber I vil/kan hjælpe mig i forbindelse med opstart af egen webshop. Jeg skal snarest igang med opstart af webshop, og søger derfor efter det helt rigtige system/udbyder til dette. Jeg vil selv designe min side, men kan umiddelbart godt gøre det via skabeloner så længe de bare indeholde de "krav" jeg har til layout. - Udbyder skal være billig. - Der skal være alt indenfor webdesign, lagerstyring, fakturamodul, nyhedsbrev, betalingssystem osv. Kort sagt "den samlede pakke" - Det må gerne være nemt og ligetil mht. at uploade billeder, tekst osv. Så jeg på denne måde sparer tid. Da jeg ved der er mange af Jer der selv har webshop, tænkte jeg om I vil dele ud af Jeres erfaringer mht. hvilket system jeg vælger :-) Igen det skal være billigt, så hvis I kan oplyse mig priser så endelig sig til. Jeg har selv kigget på dandomain.dk - og der ser det ud til jeg kan få den samlede pakke. Er der nogen der har erfaring med det? Og er der nogen der kender til konkurrenter til dandomain der er billigere i pris men stadig med den samlede pakke? Jeg håber på Jeres hjælp snarest muligt. Syntes det er lidt en jungle at finde det helt rigtige :-) På forhånd tak for Jeres tid og hjælp :-) Mange hilsner Mette |
Hej Mette
Udfra dine ønsker kan jeg anbefale den "Professionelle Webshop pakke" hos SmartWeb. Du kan selv sætte dit design op på en skabelon eller vi kan gøre det for dig. Du er meget velkommen til at ringe til mig og uddybe dine ønsker, så hjælper jeg dig gerne videre.
Løsningen
SmartWeb er et dansk hjemmeside system, der giver mulighed for at have en hjemmeside med et brugervenlig CMS system. Systemet koster et månedligt abonnement, hvor fri dansk support, opdateringer og hosting er inkluderet. Det er muligt at prøve systemet gratis i 30 dage, inden du beslutter dig.
SmartWeb systemet kan dette og meget mere
Det vi er mest kendt for er at, vores system er designet til at, vores kunder kan komme til tops på Google. Vi har mange års erfaring i at, gøre hjemmesider brugervenlige, så de besøgende bliver på din side og får lyst til at komme igen.
SmartWeb integrationer
SmartWeb kan integreres med et hav af integrationer i takt med at du får brug for dem.
Din SmartWeb webshop bliver automatisk opdateret
Vi lancere hele tiden nye features, så din shop kan det nyeste. En af de nye funktioner er f.eks. anmeldelses modulet ”Rich snippets”, hvor kunderne kan give dine produkter stjerner. Stjernerne vil så blive vist ude i brugernes Google søgninger
Opsætning af design
Vi kan sætte et design op efter Photoshop filer. Når vi har modtaget designet, kan vi lave et uforpligtende tilbud til dig på en opsætning.
Priser og ekstra funktioner
Her kan du se alle vores priser på ekstra funktioner:
Demo
Her kan du prøve en SmartWeb demo.
Hjælp
Her kan du se vores manualer.
Her kan du se vores hjælpevideoer.
Kursus i SmartWeb
Der er også mulighed for at komme på kursus i SmartWeb: