Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra tyrkiet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fået kontakt til en fabrik i Tyrkiet der leverer fan-artikler som fx. halstørklæder, vimpler, trøjer osv.

Deres hjemmeside er www.sampiyonsport.com.

Er det noget man bør holde sig fra? Hvilke faldgruber kan der være osv osv?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro at diverse klubbers logoer er beskyttet i hoved og r.. for at sikre at klubben får indtægter fra alt det merchandise der bliver solgt. Om det firma du har fundet betaler royalties er svært at sige, men det bør du undersøge. Ellers er det nok et spørgsmål om tid før der kommer et bev fra en advokat.

mvh Carsten

Tilmeldt 15. Dec 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder ikke til at der er andre der vil byde ind med informationer...

Ang. logoer, er det ikke noget problem da det er vores eget logo der skal på.

Fabrikken i tyrkiet vil sende varene til Billund eller Kastrup lufthavn, hvor vi skal afhente dem.

Kan man evt. få et fragt firma til at tage sig af den slags?
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Pas på når du handler med Tyrkiske virksomheder. De er meget dårlige til at levere til tiden og kræver oftest pengene "up front". Få så mange vareprøver som du overhovedet kan og lav evt. en samhandelsaftale med dem således, at du kan tilbagelevere varen hvis den ikke er som den skal være. Lav en L/C eller bankgaranti.
 
Har arbejdet med tyrkere i mange år, så ved hvad jeg snakker om!
 
Til gengæld kan man dog sige, at der er fordele ved at handle med tyrkiske virksomheder dog. De er meget presset af de billige produkter fra Kina, så de er til at forhandle med. De starter typisk 30 - 40 % højere end deres normale salgspris og håber du accepterer. En anden fordel er transporten: Det tager varerne en dag at komme til Danmark.
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa jeg har lavet nogen overvejselser om at blive iværksætter, jeg har nogen kontakter i tyrkiet, hvis du har brug for hjælp kan jeg måske hjælpe dig...."med sproget og kontakterne og mere"
Fra istanbul
Tilmeldt 6. Mar 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu findes der klubber i Tyrkiet som ikker er repræsenteret i Danmark. De ska ik ha Royalty.

Nesse Celik nesse501@hotmail.com www.bestconnection.org www.brandsint.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)