Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress theme / templates

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænkte mig et tema lige som dette http://pokertravel.com/ via wordpress nogen som har en ide om noget ligende? Har prøvet at søge , men har ikke lige kunne finden noget. Vil det være muligt at downloade eller købe en theme som man syntes er nogenlunde og så ændre i det? og hvor svært ville det være?

Det ville være vigtigt med den søgefunktion og layoutet må meget gerne ligne noget alla det jeg har linket til. Hvis der nogen som har nogle gode steder at lede eller nogle konkrete themes ville det være perfekt.

på forhånd tak.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:26

Det tror jeg bliver svært at finde som theme.

Men kan nemt bygge det.
Handler så bare om at finde de rigtige plugin 

Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:47

Nogen guide eller hjælp til hvordan man kunne bygge sådan et plugin ? Hvad ville det koste at få nogle til at lave det for en? Er det generalt dyrt eller kan det laves for billige penge

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:03

Hej Frederik,

Vi inddeler lige siden i 3.

1: Toppen, hvor du kan vælge forskellige ting.

2: Billederne i midten

3 De 3 billeder i bunden

1: Det øverste er i princippet et produkt filter system, det burde kunne findes til wordpress. Om det så evt skal tweakes lidt og ændres lidt så det er som du gerne vil have det, så burde det ikke være det store.

2: Dette er i princippet bare en slider.

3: Har du et theme du godt kan lide, så har 99% af dem der laves i dag, shortcodes, hvor man nemt kan lave 3 kolonner.

Håber det svaret kan bruges :)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:02
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)