Hej Amino. Jeg har fundet et produkt som jeg gerne vil have sat en webshop op til. Tidligere har jeg arbejdet med Prestashop og Magento, men jeg føler lidt jeg er ude på dybt vand, da jeg simpelthen ikke kan finde et tema som kan det jeg vil have det til. Jeg tænker på noget alá sortesokker.dk, jeg har kontaktet dem men for at få deres hold til at lave noget lignende koster det mindst 30.000kr. og det har jeg ikke lige til at smide efter det. Så det min webshop skal have er bare en enkelt side til produktet, dog behøves der ikke være One Page Checkout på siden. Har i nogen forslag? Der er så mange webshop cmds derude, så føler det hele er lidt uoverskueligt.
Jeg ville nok vælge at lave løsningen i Drupal 7, da de mange webshop-funktioner er overflødige.
I Drupal kan man let lave en tilsvarende forside, hvor købsknappen sender dig direkte til en checkout-side. Drupal løsningen har indkøbskurv m.m.(drupal commerce modulet), så den kan udbygges og ændres i funktionalitet senere uden den store investering.
Det eneste der skal programmeres er designet.
---
billigste løsning er en simpel wordpress-hjemmeside, med en paypal-betalingsknap.
Så det min webshop skal have er bare en enkelt side til produktet, dog behøves der ikke være One Page Checkout på siden
Skulle det ikke være muligt at lave selv i Wordpress ?
Som jeg ser det så er der dygtige på amino som kan lave et flot tema til en Wordpress side, så du får lige den løsning du ønsker.
Og så kan du lave det sådan at du gennem Paypal får en betaling direkte fra siden så der ikke behøves andre checkout's
Et eksempel er på TJN.Marketing.dk - se her - Du kan se via det link, at der er en knap som giver køberen lov til at betale direkte fra produktet så de intet skal udfylde det er også muligt via Paypal at lave sine egne knapper til siden.
Jeg ville nok vælge at lave løsningen i Drupal 7, da de mange webshop-funktioner er overflødige.
I Drupal kan man let lave en tilsvarende forside, hvor købsknappen sender dig direkte til en checkout-side. Drupal løsningen har indkøbskurv m.m.(drupal commerce modulet), så den kan udbygges og ændres i funktionalitet senere uden den store investering.
Det eneste der skal programmeres er designet.
---
billigste løsning er en simpel wordpress-hjemmeside, med en paypal-betalingsknap.