Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til billig og hurtig håndtering/fortoldning af importerede varer fra Kina

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte webshop, er blevet importør registreret og skal nu til at importere mine første varer hjem fra Kina. Jeg skal have importeret 3 pakker hjem af ca. 1000 kr. stk. fra 3 forskellige forhandlere i Kina. Alle 3 pakker har en vægt af små 5 kg./stk, og har en toldsats på 6.5 %.

Mit spørgsmål er: Hvordan får jeg hurtigst og billigst pakkerne fortoldet og sendt til mig? Syntes at Post Danmark´s håndteringsgebyr på 160 kr. er lige i overkanten, har også set på toldservice.dk som gør det til 80 kr.  Men kan det ikke gøres billigere? Får ikke voldsomt mange pakker så derfor har jeg ikke overvejet at lave en aftale med et speditør/logistik firma, det virker fjollet for så lidt. Hvad gør man?

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

De gange jeg har fået sendt varer uden fra EU, og specielt ved lidt større køb (> $250) har jeg fået tilbudt gratis fragt med DHL eller FedEx, er man så registreret som virksomhed skal man ikke betale fortoldnings gebyr når det sendes med dem - kun selve toldbeløbet.

Når du så har bestilt varene og har en faktura (+ forsendelsesnummer) herpå kan du informere DHL/FedEx om de varer der er undervejs, således at du minimere forsinkelsen ved fortoldningen. Det er de rigtige flinke til at forklare så hvis du vælger den løsning så giv dem et ring :)

MVH Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)