Hej regnskabskyndige |
Ingen der kan guide mig?
Hej regnskabskyndige |
Ingen der kan guide mig? |
Jeg er ikke sikker på jeg har forstået problemet - men momsafregning - den konto skal jo gerne nulstilles ved hver momsafregning - ved at den nulles ud mod ens momskonti - Jeg går ud fra, at din momskonti stemmer - og banken også stemmer så der må jo være sket en vis udligning - er det blot et kvartal galt eller er det over længere periode? Du kan læse om nulstilling af moms her, men om det det dækker dit problem ved jeg ikke - NULSTILLING AF MOMS - jeg håber noget kan bruges, ellers må andre byde ind hvis det er 3 år gammelt og overført fra regnskab til andet vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Jeg nulstiller altid momskontoen hvert kvartal og betaler min moms, som du beskriver. ja med undtagelse af dette beløb. Det jeg er 90% sikker på der er sket er, at jeg har lavet en afdragsordning med skat (3 år siden) om betaling af moms. Da jeg betalte de 3 afdrag, har jeg valgt en forkert konto at modregne, og derfor står disse stadig og lurer. Men alt moms er betalt, derfor vil jeg meget gerne have den væk. |
og du har ikke chance for at få dine posteringer der fra 3 år siden .- en posteringsjournal udtrukket eller konto transaktion så du kan se hvilken konto du kørte det via .- for den burde jo faktisk så stadigt ha et tilsvarende problem hvis alt er overført til nye regnskabsprogram? vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com