Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i udlandet :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :) Jeg står her, og har lidt brug for hjælp, da min panter og jeg, har designet nogle møbler, i træ og metal. Møbleren er virkelig god kvalitet og det er desværre alt alt for dyrt at få dem produceret i Danmark. Vil helst havde dem produceret i Europa, da vi desværre ikke har råd til at få lavet alt for mange af dem på en gang, og transporten omkostningerne heler ikke er for dyrt. 

Hvis der er en som mener, at person kan luft opgaven, vil jeg vende tilbage med mere præcis detaljer omkring møblerne.

Vi har også en anden ting, Vi har også desgin en pose, som vi også gerne vil havde produceret. Det er lige meget hvor i verden da vi godt kan få den lavet i store mængder. 

Det sammen glæder som min første efterspørgelse, hvis der er en person, som  kan luft opgaven, vil jeg vende tilbage med mere præcis detaljer omkring posen.

Håber i kan hjælpe og at jeg skrevet det, det rigtigt sted.

På forhånd tak :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:40

Hej Tobias,

Jeg vil gerne se, om jeg kan hjælpe dig med møblerne. :-)  Send mig gerne lidt mere info herinde. 

Fra København N
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:15

jo det vil jeg meget gerne :) da handler om en lamp fod og et bord. Jeg har nogle et par eksemplar af dem, og hvordan jeg gerne vil havde de skal se ud. Vil gerne tag billeder af dem og give dig måle . Så du kan se om du kender nogle som kan få lavet det ;)

Vil jeg også hører hvor meget skal man ca. købe for, får dine kontakter vil havde noget med en af gør ?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:29

Hej Tobias, 

Vi kan være behjælpelige med at sætte dig i kontakt med en makedonsk eller tyrkisk produktionsfabrik. Vi har udfærdiget mange samarbejdsaftaler med netop disse to fabrikker for andre danske kunder, der bl.a. får produceret tøj, sko, tasker og andet. Ydermere kan vi anbefalde et transportfirma, som har erfaring med netop den rute fra de fabrikker til Danmark, og som vi også har udarbejdet flere aftaler med i Danmark. 

Såfremt du ønsker at høre nærmere, er du altid velkommen til at sende en pb, sende en mail på ki@ki-cal.dk eller ringe på 28515970.

Mvh

K.I. Consulting & Law

www.ki-cal.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:07

Tobias:

jo det vil jeg meget gerne :) da handler om en lamp fod og et bord. Jeg har nogle et par eksemplar af dem, og hvordan jeg gerne vil havde de skal se ud. Vil gerne tag billeder af dem og give dig måle . Så du kan se om du kender nogle som kan få lavet det ;)

Vil jeg også hører hvor meget skal man ca. købe for, får dine kontakter vil havde noget med en af gør ?

Vil i første omgang vurdere dit materiale. Har overvejende kontakter til producenter, der leverer produkter i høj kvalitet til flere større danske brands. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)