Hej alle Aminoer :) Jeg står her, og har lidt brug for hjælp, da min panter og jeg, har designet nogle møbler, i træ og metal. Møbleren er virkelig god kvalitet og det er desværre alt alt for dyrt at få dem produceret i Danmark. Vil helst havde dem produceret i Europa, da vi desværre ikke har råd til at få lavet alt for mange af dem på en gang, og transporten omkostningerne heler ikke er for dyrt. Hvis der er en som mener, at person kan luft opgaven, vil jeg vende tilbage med mere præcis detaljer omkring møblerne. Vi har også en anden ting, Vi har også desgin en pose, som vi også gerne vil havde produceret. Det er lige meget hvor i verden da vi godt kan få den lavet i store mængder. Det sammen glæder som min første efterspørgelse, hvis der er en person, som kan luft opgaven, vil jeg vende tilbage med mere præcis detaljer omkring posen. Håber i kan hjælpe og at jeg skrevet det, det rigtigt sted. På forhånd tak :) |
Hej Tobias,
Jeg vil gerne se, om jeg kan hjælpe dig med møblerne. :-) Send mig gerne lidt mere info herinde.